בית משפט השלום בקריות גזר 8 חודשי מאסר בפועל על תושב קרית ים בן 45, שהורשע בעבירות של הפרת צו בית משפט והטרדת אשתו באמצעות מתקן בזק. בין השאר הורשע הנאשם בכך שלמרות צו שאסר עליו להיכנס לדירה בה התגוררה אשתו, הגיע לדירה ודרש ממנה שתכין לו אוכל.
1 צפייה בגלריה
הנאשם החל להשתולל ואף דפק את ראשו בקיר
הנאשם החל להשתולל ואף דפק את ראשו בקיר
הנאשם החל להשתולל ואף דפק את ראשו בקיר
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מכתב האישום עולה, כי הנאשם והמתלוננת היו נשואים 18 שנים והתגוררו בקרית ים יחד עם ילדיהם הקטינים. לקראת סוף שנת 2022 היו בני הזוג בהליכי גירושים ובשלב מסוים הוצא נגד החשוד צו הרחקה, שאסר עליו להתקרב 500 מטר מהבית שבו התגוררה המתלוננת וליצור עימה כל קשר. יצוין, כי בעבר עמד הנאשם לדין בגין אלימות כלפי אשתו ועמד נגדו עונש מאסר על תנאי בר הפעלה.
בחודש דצמבר 2022 נכנס הנאשם לדירה, תוך הפרת צו בית המשפט, ודרש מהמתלוננת שתכין לו אוכל. היא סירבה ודרשה ממנו לעזוב, אך הוא סירב, החל להשתולל ואף דפק את ראשו בקיר. רק לאחר מכן עזב.
במועד אחר הגיע הנאשם לדירה ונשאר ללון שני לילות וסירב לעזוב למרות בקשותיה של האישה. הנאשם גם התקשר במהלך אותה תקופה למתלוננת למרות האיסור להטריד אותה.
במהלך המשפט הביע הנאשם צער על מעשיו וציין כי הוא עובר מספר קורסים שיסייעו לו בעתיד במסגרת שירות בתי הסוהר.

קראו עוד:

השופטת סימי פלג קימלוב ציינה בגזר הדין את העובדה שהנאשם כבר הורשע בעבירת אלימות נגד המתלוננת ומנגד ציינה כי הוא הודה במעשה ולקח עליו אחריות. בסופו של דבר גזרה עליו השופטת 8 חודשי מאסר בפועל, כולל הפעלת עונש מאסר על תנאי שעמד נגדו, ו-5 חודשי מאסר על תנאי.