אישה שהגיעה לדירתו של תושב קרית אתא על מנת לבקש את התשלום המובטח בגין טלוויזיה שמכרה לו, הוכתה על ידו עד שאושפזה בבית החולים. בית המשפט האריך השבוע את מעצר של החשוד עד לתאריך 2 באפריל.
1 צפייה בגלריה
המתלוננת נזקקה לטיפול רפואי
המתלוננת נזקקה לטיפול רפואי
המתלוננת נזקקה לטיפול רפואי
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מבקשת המעצר עולה, כי בעת שהגיע המתלוננת לבית החשוד, תושב קרית אתא בן 50, בעל עבר פלילי, הוא השליך לעברה כוס ושבר קנקן זכוכית על ראשה. עקב התקיפה נזקקה האישה לטיפול והיא עדיין מאושפזת בבית החולים. כן טענה המתלוננת כי החשוד גנב את הטלפון הסלולארי שלה.
השבוע הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו, בבית משפט השלום בקריות. נציג המשטרה, רס"ב צביקה אמיר, הציג בתחילת הדיון תמונה של האישה המוכה, בעת שחוקר הגיע לבית החולים לגבות עדות. עוד ציין, כי החשוד ביקש לשמור על זכות השתיקה ולא ענה למרבית שאלות החוקרים.
בתשובה לשאלת בא כוחו של החשוד, עו"ד ליאור בר זוהר, טען נציג המשטרה כי אכן היו עדים לאירוע, לא ידוע מספרם המדויק וטרם נגבו מהם עדויות.
בדברי הסיכום ציין נציג המשטרה כי לחשוד עבר פלילי עשיר, וכי המכשיר שהמתלוננת טענה שנגנב, נמצא ברשותו. "מדובר באירוע חמור שבסופו של יום האישה אושפזה בבית חולים, כאמור מדובר בחשוד בעל מאסר מותנה בעבירות הרכוש. ישנה מסוכנות ברף גבוה ויש חשש לשיבוש, נבקש להיעתר לבקשה", ציין נציג המשטרה.
עו"ד בר זוהר טען, כי החשוד הוא זה שהותקף והוכה בידי המתלוננת, שהגיעה לביתו ונכנסה ללא רשות. כן ציין כי מדובר באדם בעל נכות. לדברי עו"ד בר זוהר, החשוד הגן על עצמו והוציא את האישה מהבית. "המבחן הוא לא מבחן התוצאה אם היא במקרה נפגעה יותר קשה אלא המבחן הוא מי תקף ומי הגן על עצמו ואיפה האירוע התרחש", טען עו"ד בר זוהר.

קראו גם:

השופט בן ציון ברגר ציין בהחלטתו כי שוכנע שקיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו. כן ציין כי קיימת עילת מעצר והעובדה שהחשוד שומר על זכות השתיקה מקשה ומאריכה את החקירה. בית המשפט האריך את מעצר החשוד ב-4 ימים נוספים.
פורסם לראשונה: 08:34, 05.04.23