ויכוח בין בני זוג מקרית אתא לבין קבלן שיפוצים, תושב העיר, הידרדר במהרה לאיומים, תביעה משפטית ופנייה לבית משפט בבקשה להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת.
1 צפייה בגלריה
שיפוצים
שיפוצים
שיפוצים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מהבקשה שהוגשה לבית משפט השלום בקריות עולה כי בני זוג, שלא היו מרוצים משיפוץ שערך קבלן השיפוצים בדירתם ברחוב יל"ג, הגישו נגדו תביעה לבית המשפט. השופט קבע כי את המחלוקת בין הצדדים יכריע שמאי שימנה בית המשפט, אבל עלותו תמומן על ידי הצדדים, וכל צד נדרש לשלם כ-13 אלף שקל. בשלב זה, לטענת בני הזוג, החלה מסכת איומים כלפיהם מצד אותו קבלן.
קראו עוד >>
בבקשה להוצאת צו למניעה הטרדה מאיימת, שהוגשה לבית המשפט, כתבה בעלת הדירה: "קבלן השיפוצים שולח אנשים שיאיימו עלינו למשוך את התביעה נגדו. בעימות טלפוני שלי איתו, הוא לא מכחיש זאת בכלל. יש לי שני תינוקות בבית, ותחום העיסוק שלנו כולל עבודה עם בני נוער. הוא כבר שלח שלוש פעמים אנשים שנכנסו באמצע השיעור. אני חוששת מהמעשים שהוא עלול לעשות. בשיחת איום שקיבלנו אתמול נאמר לנו 'יש לכם שלושה ימים למשוך את התביעה, ואם לא כן, אנחנו כבר ניפגש. יש שתי תלונות במשטרה, ואני כבר מפחדת לצאת מפתח הבית. מבקשת את עזרת בית המשפט בנדון".

דרישה לפינוי

במקרה אחר, דיירת ששכרה דירה ברחוב יוספטל בקרית מוצקין, הפסיקה מיד לאחר כניסתה לדירה, את כל תשלומי החובה, כולל דמי השכירות, חשמל, מים וארנונה. כך עולה מעתירה שהגישה בעל הדירה לבית משפט השלום בקריות, שדורש את פינויה.
בעל הדירה, תושב קרית חיים, טוען כי השוכרת חתמה על חוזה השכירות ביולי השנה. מיד לאחר מכן היא הפסיקה, לטענתו, לשלם את התשלומים החלים עליה: "הגברת לא משלמת דמי שכירות, מים, ארנונה, חשמל, שנותק לפני שלושה שבועות בידי חברת החשמל. היא התחברה בחזרה בצורה פיראטית לשעון של השכן ממול. בנוסף, רוקנה את מיכלי הגז והכניסה לדירה גזיה שבאמצעותה היא מבשלת". בית המשפט התבקש להוציא צו לפינוי השוכרת עקב הסכנה לבניין בשל ההתחברות הפיראטית לחשמל.