מי מנסה להפחיד את סגן ראש העיר ביאליק? שלושה רימוני הלם הושלכו הלילה (ראשון) אל עבר ביתו של יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה קריות וסגן ראש עיריית קרית ביאליק, יוסי אזריאל. שני רימונים מתוך השלושה התפוצצו, אין נפגעים ולא נגרם נזק. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום.
2 צפייה בגלריה
רימוני הלם
רימוני הלם
רימוני הלם
(צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל)
המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע השלכת מספר רימוני הלם לעבר ביתו של אזריאל, שרק לאחרונה עבר להתגורר במעונו החדש, בשכונת אפק הוותיקה.
2 צפייה בגלריה
יוסי אזריאל
יוסי אזריאל
מ"מ ראש העיר, יוסי אזריאל
(צילום: נחום סגל)
המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז״פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה כמו כן נבדק האם אכן הרימון היה מיועד אליו.
תושב השכונה סיפר ל-mynet קריות: "בעקבות קולות הנפץ, תושבים רבים יצאו מבתיהם כשהם מבוהלים. וכוחות גדולים של משטרה הוזעקו למקום. כל הרחוב התמלא בניידות. זו סיטואציה מאוד מלחיצה, אבל למרבה המזל אף אחד לא נפגע הלילה".
יצוין, כי באוקטובר 2004 אזריאל נמצא בכניסה לבניין בעיר, כשהוא דקור בחזהו. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים רמב"ם בחיפה. התקיפה אירעה בשעת ערב, זמן קצר לאחר מכן נמצא חבר המועצה, יוסי אזריאל בכניסה לחדר המדרגות בבית מגורים ברחוב פרץ בעיר.
המשטרה התקשה אז לחקור את נסיבות הדקירה מאחר שאזריאל, ששימש גם מנהל קבוצת הכדורגל של צור שלום, סירב לשתף פעולה ולענות לשאלות החוקרים לגבי זהות הדוקר ואף המקום שבו הייתה התקיפה.
את תגובתו של אזריאל לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הידיעה.
פורסם לראשונה: 22:32, 09.01.22