תושבת קרית אתא הגישה לאחרונה תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות בקריות על סך 10,000 שקל נגד רמי לוי שיווק השקמה, בגין איחור ניכר בהגעת משלוחים.
2 צפייה בגלריה
סניף רמי לוי
סניף רמי לוי
סניף רמי לוי
(צילום: נחום סגל)
מהתביעה עולה, כי ב־10 ביולי השנה ביצעה התובעת הזמנה בסך 727 שקל מאתר האינטרנט של רמי לוי. בהתאם להזמנה, צפי הגעת המשלוח אמור היה להיות בסביבות השעה 19.30. לדבריה, המשלוח לא הגיע בשעה שנקבע ורק בשעה 23.07 התקשר נציג החברה לתובעת והודיע לה כי בכוונתו להגיע אליה בקרוב ושאל האם היא עדיין מעוניינת לקבל את המשלוח באותו יום. התובעת השיבה כי שעה כה מאוחרת אינה מתאימה לקבלת המשלוח, והשניים קבעו כי המשלוח יגיע למחרת היום, בין השעות 16.30-18.30.
בתביעה נטען: "למרבה הצער, גם למועד השני, השליח לא הגיע בזמן שנקבע, ואף לא יצר קשר עם התובעת בכלל. כאשר בסביבות השעה 22:00 בערב בערך, שמעה התובעת דפיקה בדלת ביתה, ובעת שפתחה את הדלת היא גילתה כי השכן שלה דפק בדלת על מנת להתריע בפניה כי ישנם מצרכי בית זרוקים ליד פתח הדלת, כאשר חלק גדול מהמצרכים שלהלן כבר התקלקל מהחום הכבד (מוצרי חלב), והחלק השני של המצרכים נפגם עקב תבנית ביצים אשר נשברה בתוך שקית שהכילה חלק גדול מהמצרכים, ועקב חתולים שעלו על הסחורה וקרעו חלק מהשקיות".

2 צפייה בגלריה
רמי לוי
רמי לוי
רמי לוי
(צילום: אבי מועלם)

למחרת היום, התקשרה התובעת לשירות הלקוחות וציינה כי המשלוח איחר פעמיים ולבסוף הגיע פגום והיא הופנתה לשיחה עם מנהלת בכירה. התובעת דרשה החזר של דמי המשלוח הראשון, בטענה שרוב המוצרים היו פגומים, אבל המנהלת לא הסכימה לכך וגם לא הציעה משלוח חדש במקום זה שנפגם.
"התובעת תטען כי נגרמה לה עוגמת נפש שלא חוותה כמותה, שכן, לרבות ההפסד הכספי, ובזבוז זמנה היקר, היא נשארה ללא מצרכי בית בסיסיים כ־5 ימים כתוצאה מהשירות הירוד אותו היא קיבלה מטעם נציגי הנתבעת, הן השליח, והן מנהלת שירות הלקוחות", ציינה התובעת. לטענתה, היא שלחה מכתב התראה לפני נקיטת אמצעים לחברה, אבל לא קיבלה תשובה.
התובעת מבקשת מבית המשפט שיפסוק לה פיצוי בסך 10,000 שקל, כולל פיצוי בגין איחורים של יותר משלוש שעות בהגעת המשלוח, פיצוי בגין המשלוח הפגום, פיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לה וכן פיצוי בגין ההוצאות שהיו לה, כולל שכר טרחה עורך דין והפסד ימי עבודה.
טרם הוגש כתב הגנה.








המשלוח איחר פעמיים. סניף רמי לוי | צילום: נחום סגל