"את דומה לקוף, אם עוד פעם תזיזי לי את הרגל, אתן לה בעיטה ותעופי עד לאבא שלך", כך איים בעל מנהריה, על פי כתב האישום שהוגש נגדו, על אשתו, בעת שהייתה בחודש התשיעי להריונה. בכתב האישום שהוגש נגדו בסוף שבוע שעבר לבית משפט השלום בקריות מואשם הבעל, בן 26, בסעיפים של איומים, תקיפת סתם והיזק לרכוש.
1 צפייה בגלריה
אלימות
אלימות
איומים והשפלות
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
מכתב האישום עולה כי הנאשם התגורר עם אשתו, לה הוא נשוי מזה שלוש שנים, בדירה ברחוב ההגנה בנהריה ויש להם בן ותינוקת, שנולדה במהלך האירועים שמופיעים בכתב האישום.
בספטמבר 2021, כאשר הייתה בחודש התשיעי להריונה, חזרה אשתו מבדיקת רופא. הבעל, ללא סיבה, התעצבן עליה, איים עליה והשפיל אותה, באומרו לה בין היתר: "תעופי מהבית, יש לך 10 דקות לעשות זאת, לא רוצה לראות אותך יותר בחיים, אם אראה אותך או מישהו מבני משפחתך בשכונה, תקבלו ממני את המכות של החיים".
קראו עוד >>
כשהנאשם רצה להעיר את הילד, המתלוננת ניסה להרחיקו עם רגליה, ואז איים הנאשם לבעוט בה עד אביה. בהמשך "הציע" לה שתשרוף את עצמה, השפיל אותה ואמר שהיא דומה לקוף. הוא נכנס לשירותים ושבר מתקן פלסטיק של נייר טואלט, חזר לחדר, לקח תיק ואמר לה לארוז ולעוף מהבית. כשעמדה לצאת מהבית, תקף אותה ודחף אותה בכוח מחוץ לדירה.
באוקטובר, לאחר לידת בתה, חזרה המתלוננת לדירה, ובעת טיפול בילדה, ביקשה מהנאשם בקבוק אלכוהול לחיטוי. הוא השליך לעברה את הבקבוק, אשר בנס לא פגע בה, ואמר לה: "הרסת לי את החיים, בגיל 25 אני צריך להיות עם שני ילדים". בהמשך התעצבן ושבר תמונה.
למחרת איים על המתלוננת שייתן לה כאפה לפנים וירצח אותה. כשיצא מהדירה, התקשרה אשתו להוריה וביקשה שיזמינו משטרה לבית.
פורסם לראשונה: 07:33, 09.05.22