תושבת קרית ביאליק הגישה השבוע לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעה על סך 8,500 שקל נגד חברת ישראייר שהודיעה לה על ביטול טיסה, בשל איום הטילים האיראני, אך לטענתה לא הודיעה לה על המראת אותה טיסה בשעה אחרת.
2 צפייה בגלריה
מטוס ישראייר
מטוס ישראייר
מטוס ישראייר
(צילום: shutterstock)
התובעת הזמינה טיסה לאתונה, ל־14 באפריל, בשעה 20.50. לילה לפני הטיסה קיבלה התובעת הודעה מישראייר: "אנו מבקשים לעדכן אותך לאור המצב הביטחוני וסגירת המרחב האווירי, אנו נאלצים לדחות את טיסתך... אנו מבקשים שלא להגיע לשדה התעופה לבידוק בשלב זה". בהודעה לא נכתב מועד חדש והובטח שיהיה עדכון ברגע שהמצב ישתנה.
למחרת היום שלחה התובעת מייל וגם הודעת וואטסאפ לחברה ושאלה מתי הטיסה יוצאת לדרך. במייל שכתבה והעתק ממנו צורף לתביעה נכתב: "אני אמורה לטוס היום בשעה 20.50 בערב לאתונה ואף אחד לא מעדכן אותנו אם היא מתקיימת או לא. אשמח בבקשה לתשובה בהקדם".

2 צפייה בגלריה
כרטיסי טיסה
כרטיסי טיסה
כרטיסי טיסה
(צילום: shutterstock)

מהתביעה: "לא קיבלתי שום תשובה. לאחר מכן הגיעו מספר מיילים מדוע לא הגעתי לטיסה שיצאה בשעה 19.15 באותו יום. לא קיבלתי שום הודעה על הקדמת הטיסה, עם זאת קיבלתי 4 הודעות על הטיסה חזור מאתונה".

קראו עוד:

התובעת פנתה לחברת ישיראייר שבתגובה כתבה כי היא שלחה הודעות לנוסעים בדבר המועד החדש של הטיסה. לתביעה צירפה התובעת את רצף ההודעות שקיבלה מהחברה, באמצעות הוואטסאפ, שמוכיח כי לא קיבלה הודעה על המועד החדש.
התובעת מבקשת מבית המשפט לחייב את החברה בפיצוי של 8,500 שקל, כולל מחיר הטיסה וכן פיצוי בגין עוגמת נפש.
מישראייר נמסר: "טענת התובעת אינה נכונה. החברה הודיעה על הקדמת הטיסה".
פורסם לראשונה: 08:45, 12.05.24