מספר דיירים המתגוררת בשיכון צבא קבע בקרית ים הגישו לבית משפט השלום בקריות בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד אחד השכנים שלטענתם מטריד אותם, דופק בלילות על הדלתות שלהם ולפעמים גם מטיל את מימיו על הדלתות.
2 צפייה בגלריה
"השכן דופק בעוצמה על הדלת, צועק מקלל"
"השכן דופק בעוצמה על הדלת, צועק מקלל"
"השכן דופק בעוצמה על הדלת, צועק מקלל"
(צילום אילוסטרציה: shutterstock )
מהבקשה עולה, כי מדובר באדם בן 30 שהחל את ההטרדות לפני שלושה חודשים. במכתב שצורף לבקשה נכתב: "מזה שלושה חודשים אנו חווים באופן שגרתי סכנה ומטרד של ממש מצד דייר שנכנס במסגרת הסכם שכירות לדירה במתחם. מדובר בגבר בן 30 הנוהג לצעוק ולקלל דיירים רבים ואף לאיים על חיינו.
"כמו כן פעמים רבות בלילות האיש נעמד ליד דלתות הכניסה של חלק מהדיירים, מבוגרים ונכים, ובמשך זמן רב דופק בעוצמה על הדלת, צועק מקלל, מאיים על החיים שלהם, משתין ויורק על הדלת. בנוסף נוהג האיש להשחית רכוש משותף כגון מעקות שדיירים מבוגרים רבים תלויים בהם יום יום".

2 צפייה בגלריה
תחנת משטרת זבולון
תחנת משטרת זבולון
תלונה במשטרה. תחנת זבולון
(צילום: נחום סגל)

לטענת הדיירים, הם ניסו ליישר את הסוגיה בדרכי נועם, כולל שיחות עם בני משפחתו של אותו דייר אך דבר לא הועיל. "אנו כעת אף חוששים ממפגשים מקריים עם האיש".

קראו עוד:

לטענת הדיירים, במכתב שצורף לבקשה, יש סכנה שיקרה אסון עקב התנהלות השכן.
הדיירים כבר הגישו תלונה במשטרה ומשם הופנו להגיש בקשה לבית המשפט. בבקשה עצמה רשמו: "המשיב מטריד אותנו ומאוד מפחיד אותנו, מאיים מקלל ומהווה סכנה עבורנו. אנחנו מאוד פוחדים ממנו, אנחנו אנשים מבוגרים והוא צעיר, גדול גוף ומאוד מפחיד".
בית המשפט קבע דיון בבקשה, במעמד שני הצדדים, בסוף השבוע.