היכל התיאטרון בקרית מוצקין חוזר בהדרגה לפעילות, עם הצגות, מופעים וחלק מסדרות התרבות, כאשר לאחר חנוכה יחזור גם מפעל המינויים לפעול באופן מלא. ההחלטה על חזרה לפעילות התקבלה לאחר משאל שנערך בקרב מינויי התיאטרון.
2 צפייה בגלריה
היכל התיאטרון מוצקין
היכל התיאטרון מוצקין
היכל התיאטרון מוצקין
(צילום: נחום סגל)
מנכ"לית היכל התיאטרון, דפנה צורי, ציינה השבוע כי בשבת השחורה הופסקה הפעילות ולמחרת הוחלט על סגירת ההיכל עד להודעה חדשה. "זה התחיל בדרום, אחר גם היו תקריות בצפון, החטופים בעזה, הנופלים. סגרנו את כל הפעילות והוצאנו את העובדים לחל"ת. לפני מספר שבועות, החלטנו לערוך סקר באמצעות קבוצת הוואטסאפ, בה רשומים יותר מ־3,000 מנויים.
"שאלנו כמה שאלות: האם בימים אלו תרבות בכלל מעניינת אותם. אם התשובה חיובית, שאלנו גם איזו מופעים מעדיפים, והתוצאות היו חד משמעיות: הקהל מתגעגע לתרבות ולא משנה איזה סוג.

קראו עוד:

"החזרתי 2-3 עובדים מחל"ת לראות מה ההיענות שתהיה, ואחרי שעתיים החלטתי להחזיר את כולם. פשוט הופצצנו בפניות, יש לנו בממוצע 1,000 שיחות ביום. אנשים מביאים לנו פרחים ושולחים תודות".

2 צפייה בגלריה
דפנה צורי
דפנה צורי
"הקהל מתגעגע לתרבות ולא משנה איזה סוג". דפנה צורי
(צילום: מתוך הפייסבוק)

בשלב זה ההצגות והמופעים הם למינויים במסגרת הצגות בחירה וגם לקהל הרחב. לאחר חנוכה, יחזור מפעל המנויים לפעילות רגילה, עם לוח הצגות מלא. צורי: "עם כל הקושי העם מתגעגע לתרבות והוא רוצה להתנתק לשעה קלה מהחדשות ומהמציאות ולצרוך תרבות. הנהירה שהייתה שכנעה אותי עוד יותר כי ההחלטה לחזור הייתה צודקת".