בית משפט השלום בקריות האריך אתמול (רביעי) בארבעה ימים את מעצרו של בעל מספרה, תושב קרית מוצקין, בגין ייבוא סמים בשתי הזדמנויות שונות. החשוד, ללא עבר פלילי, יוצא יחידה קרבית, הכחיש מכל וכל שהוא זה שהזמין את החבילות שהכילו סמים ושיתף פעולה עם חוקריו.
2 צפייה בגלריה
מעצב שיער
מעצב שיער
מעצב שיער
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מבקשת המעצר עולה, כי בתקופה האחרונה ייבא החשוד, בן 35, חומר חשוד כסם מתוך כוונה לספק ולסחור. במהלך הדיון להארכת המעצר התברר כי החבילה הראשונה הגיעה כבר לפני חודשיים. נציג המשטרה, עו"ד צביקה אמיר, הגיש לבית המשפט חומר חקירה חסוי וגם סירב בהמשך לענות על רוב שאלות.
עוד אמר נציג המשטרה כי הסניגור, עו"ד גל דהן, טען כי מדובר בחקירה ראשונית של החשוד. הוא אישר כי החבילה הראשונה התקבלה לפני חודשיים וכי החשוד היה תחת מעקב. עוד הוסיף כי כמות הסמים, כבר בחבילה הראשונה, היא לא לשימוש עצמי ולכן החשד כי החשוד סחר בסמים.

2 צפייה בגלריה
כמות הסמים בחבילה הראשונה היא לא לשימוש עצמי
כמות הסמים בחבילה הראשונה היא לא לשימוש עצמי
כמות הסמים בחבילה הראשונה היא לא לשימוש עצמי
(צילום: Shutterstock)

בדברי הסיכום שלו ציין עו"ד דהן כי מדובר בחשוד ללא עבר פלילי, יוצא יחידה קרבית, בעל מספרה. לדבריו, לפני חודשיים נגנבה תעודת הזהות של החשוד וייתכן כי מישהו גנב את זהותו והשתמש בתעודה כדי להזמין את הסמים לארץ. לדברי הסניגור, אין הצדקה להאריך את המעצר של החשוד ואם כן יוחלט להאריך אותה, אז בימים בודדים.

קראו עוד:

השופט ערן נווה ציין בהחלטתו כי החשוד אכן שיתף פעולה עם חוקריו אך תשובותיו לא עולות בקנה אחת עם הראיות בתיק. "מדובר כאמור בחקירה בראשיתה והחומר הראייתי תומך ומהווה יסוד סביר לחשד ביחס לעבירות המיוחסות לו", ציין השופט והאריך את מעצר החשוד עד ל-1 באוקטובר.
פורסם לראשונה: 08:30, 28.09.23