לשכת התביעות זבולון הגישה השבוע לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד עובד מכירות של חברת סלולאר שתקף לקוח, תוך שהוא מצויד בסכין יפנית, במהלך ויכוח.
2 צפייה בגלריה
חנות טלפונים
חנות טלפונים
חנות טלפונים
(צילום אילוסטרציה: pixabay)
מכתב האישום עולה כי ב־2 באוגוסט 2021 עבד הנאשם, תושב קרית מוצקין בן 24, בדוכן מכירות של חברה סלולארית בקניון לב המפרץ. באותו יום, בשעה 21.00, עברו ליד הדוכן שני אנשים, והנאשם הציע להם להצטרף לחברה. השיחה לא עלתה יפה ובין הנאשם למתלוננים החל דין ודברים, אך לבסוף שני המתלוננים עזבו את המקום.
כעבור מספר דקות המתלוננים חזרו ואחד מהם נעמד מול הנאשם ופתח עמו בדין ודברים. באותו הזמן החזיק הנאשם ביד סכין יפנית ולאחר שהוויכוח עם הלקוח התלהט, דקר הנאשם את הלקוח עם הסכין היפנית בבטן ובחזה. למתלונן נגרמו חבלות של ממש עקב הדקירות, למרות שהן הוגדרו בכתב האישום "שטחיות".

2 צפייה בגלריה
הצמיד סכין לצווארי הקורבנות
הצמיד סכין לצווארי הקורבנות
הנאשם דקר את הלקוח עם סכין היפנית בבטן ובחזה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

הנאשם יצא מתחום הדוכן ותקף שוב את המתלונן, הכה בו בראשו, ודחף אותו. בשלב זה התערב המתלונן השני וריסס לעבר החשוד תרסיס פלפל. הנאשם המשיך לבעוט במתלונן הראשון עד שזה הצליח להימלט.

קראו עוד:

העובד השני בדוכן ניסה להרגיע את הרוחות ולהרחיק את המתלונן השני מהנאשם, אבל הוא השתחרר ותקף את הנאשם, ריסס על פניו גז פלפל והכה בגבו באגרופיו. לבסוף הגיע אדם נוסף שהצליח להפריד בין המתקוטטים. מיד לאחר מכן ניסה הנאשם להעלים את הסכין וזרק אותה לפח אשפה סמוך.
כתב האישום כולל שני סעיפים, פציעה כשהעבריין מזוין ושיבוש הליכי משפט.
במקביל הוגש כתב אישום נגד שני הלקוחות, תושבי חיפה בני 22 ו-23, שהיו מעורבים בקטטה בגין תקיפה סתם.