ביום שבת האחרון נפרץ גן שושן בשכונה א' בקרית ים וכל הצעצועים נגנבו מהחצר. מבירור שנעשה עולה, כי קיים חשד שהגנב הוא ילד בן 9 והטיפול במקרה הועבר למחלקת הרווחה.
2 צפייה בגלריה
גן שושן בקרית ים
גן שושן בקרית ים
הורים תרמו צעצועים רבים. חצר גן שושן
(צילום: נחום סגל)
בעקבות המקרה הורים תרמו בתחילת השבוע משחקים לגן, והעירייה הבטיחה לסייע בציוד משלים. "לילדים יש יותר מדי זמן פנוי והם עושים שטויות", אמרו תושבים.
ביום שבת האחרון קפץ מעל לגדר אלמוני לחצר הגן הנעול וגנב את כל הצעצועים שהיו בו, אופניים, בימבות ומשחקים נוספים. לטענת הפיקוח בקרית ים, הם קיבלו הודעה על כך מהגננת, והחלו בבדיקת האירוע.
במסגרת הבדיקה עלה כי מי שהודיע על הפריצה כבר בשבת היתה תושבת העיר המתגוררת בסמוך לגן שראתה את המעשה. מיד לאחר מכן דיווחה על כך לגננת.
באמצעות מידע שקיבלו בפיקוח עולה כי ככל הנראה מי שביצע את המעשה הוא לא אחר מאשר ילד בגיל 9. מפאת גילו הצעיר הוחלט כי לא תוגש תלונה במשטרה והטיפול בילד הועבר לידי מחלקת הרווחה העירונית.
2 צפייה בגלריה
גן שושן בקרית ים
גן שושן בקרית ים
תושבת העיר הודיעה על הפריצה. גן שושן בקרית ים
(צילום: נחום סגל)
"זה מה שקורה שמוסדות החינוך לא פועלים. הילדים משועממים ועושים שטויות", אמרה תושבת העיר. "יש עוד הרבה דברים אחרים טיפשיים ומסוכנים שהם עושים. הם מחפשים מה לעשות עם כל הזמן הפנוי שלהם".
לאור המקרה נרתמו הורים לסייע לגן ותרמו צעצועים רבים לגן. בתוך זמן קצר חצר המשחקים היתה המלאה במשחקים חדשים עבור הילדים.
מעיריית קרית ים נמסר: "בשבת הייתה פריצה בגן שושן בשכונה א', במהלכה נגנבו צעצועים מחצר הגן. לאחר בירור של הפיקוח והשיטור העירוני, נראה כי מדובר בילד בן 9. פרטי המקרה והמשך טיפולו הועברו לאגף הרווחה, ונוצר קשר עם הילד ומשפחתו. העירייה עמדה בקשר עם הגננת מיד עם היוודע המקרה, ותסייע ברכישת הציוד המשלים".
פורסם לראשונה: 08:10, 28.10.20