רוכב קטנוע נפצע היום (שישי) באורח קשה בתאונת דרכים עם מעורבות רכב פרטי ברחוב הגדוד העברי בקרית חיים. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם. המשטרה פתחה בחקירה.
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בקרית חיים
תאונת דרכים בקרית חיים
זירת התאונה בקרית חיים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 15:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על רוכב אופנוע שנפגע מרכב פרטי ברחוב הגדוד העברי בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם, צעיר כבן 20 במצב קשה, מונשם ומורדם עם חבלה רב מערכתית.
דורון שולשטיין, חובש איחוד הצלה, מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוע. בסיוע חובשים נוספים ביצעתי החייאה על רוכב הקטנוע שנפצע אנושות. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה במצב קשה - מורדם ומונשם".
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בקרית חיים
תאונת דרכים בקרית חיים
פעולות החייאה בזירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
קראו עוד >>
רועי סגל, חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א ויאיר סולומון פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו במרכז הכביש קטנוע ולצידו צעיר כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד.
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בקרית חיים
תאונת דרכים בקרית חיים
הקטנוע מוטל הכביש
(צילום: איחוד הצלה)
"הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות, עצירת דימומים, הרדמה והנשמה. העלנו אותו אל ניידת הטיפול הנמרץ ופנינו אותו במהירות לבית חולים כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב".
מהמשטרה נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח על תאונת דרכים שהתרחשה ברחוב הגדוד העברי בקרית חיים בין רכב פרטי לרוכב אופנוע. עפ"י גורמי רפואה, רוכב האופנוע, תושב שעב בן 20, נפצע באורח קשה ופונה למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.
בוחני התנועה של משטרת ישראל נמצאים בזירת התאונה ופתחו בחקירת נסיבות התאונה".
פורסם לראשונה: 16:34, 09.07.21