תושב קרית ביאליק (42) נעצר בחשד כי חתך את סבו בן 84 בידו, חנק אותו ואיים עליו לאחר שלא נתן לו כסף לסמים. בשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בקריות ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים נגדו.
1 צפייה בגלריה
קשיש
קשיש
הסב נזקק לטיפול פואי
( צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום, הנאשם התגורר עם סבו בקרית ביאליק. לפני כשבועיים בשעות הערב דרש הנאשם מסבו כי ייתן לו 100 שקל לקניית סמים. עקב חששו מפניו, העניק לו הסב את הכסף.
אלא שהנכד טען כי הסכום הזה אינו מספיק לו, ודרש מסבו עוד 500 שקל. משהשיב לו הסב כי אין ברשותו עוד כסף לתת לו, איים עליו הנכד כי הוא 'יגמור אותו', הפילו לעבר הספה בחדר השינה וחנק אותו באמצעות ידו הימנית.
קראו עוד >>
לאחר מכן נטל הנאשם סכין וחתך את הסב בידו תוך שהוא מאיים עליו: "אני אדקור אותך, אני אחתוך אותך, אני אגמור אותך, אני בכלל אגמור את כל היהודים".
הסב הצליח להתחמק מהנכד וברח מביתו. הוא הלך אל השכנים וביקש להתקשר למשטרה לאחר שנכדו לקח לו את מכשיר הטלפון הנייד שלו. לאור חששו, הוא המתין למשטרה מחוץ לבית. בעקבות הפציעה נזקק הסב לטיפול רפואי שניתן לו על ידי מגן דוד אדום.
יומיים לאחר מכן, שוב דרש הנכד מהסב 100 שקל לצורך רכישת סמים. הסב נעתר שוב ונתן לו את הכסף. שעות מספר לאחר מכן, בשעות הלילה, שב הנכד אל הבית. הוא העיר את הסב משנתו והחל להשתולל ולצעוק בבית שיתן לו את הכדורים שלו. משהשיב הסב כי אין, החל הנכד לאיים עליו בפגיעה בחייו ודחף אותו.
בגין מעשים אלה הוא מואשם בעבירות של איומים, פציעה כשעבריין מזויין, תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש, תקיפה סתם ודרישה באיומים של רכוש. כמו כן הוגשה בקשה למעצרו עד לתום ההליכים נגדו.
בהודעתו למשטרה סיפר הקשיש כי הנכד נוהג לקחת ממנו באופן קבוע כסף לצורך מימון התמכרותו לסמים. הנכד, הכחיש בחקירותיו במשטרה את המיוחס לו טען שאינו זוכר והשיב תשובות שאין ברורות.