זוג הורים, תושבי קרית חיים, הגישו בסוף השבוע האחרון לבית משפט השלום בקריות בקשה להוצאת צו למניעת הטרדה מאיימת נגד החבר של בתם, בת ה-16, שגדול ממנה ב-8 שנים. לטענתם, בן הזוג תקף אותה לאחר שביקשה לנתק את הקשר עמו. הצעירה אף נזקקה לטיפול רפואי לאחר אותה תקיפה.
1 צפייה בגלריה
ילדה בוכה נערה בוכה - תמונת פייסבוק
ילדה בוכה נערה בוכה - תמונת פייסבוק
"הילדה סגורה, לא משתפת פעולה עם ההורים
(צילום המחשה: shutterstock)
מהבקשה שהוגשה עולה תמונה קשה לגבי מערכת היחסים בין הקטינה חיים לבין הגבר בן ה-24 מהקריות. "הבת שלי, תלמידה בתיכון, הכירה את המשיב לפני 8 חודשים", כתב האב לבית המשפט. "נוצר קשר ביניהם למרות שיש הבדלי גיל כ-8 שנים. מתחילת הקשר ביניהם הייתה ירידה דרסטית בלימודים וכן חוסרים בשעות הלימודים".
האב טוען, כי הבת ניסתה כמה וכמה פעמים להתנתק מאותו צעיר. "הוא היה מגיע וצועק מחוף לדירה, משמיץ את הילדה. הוא לקח לה את הפלאפון והשתלט על החיים שלה. לאחר פרידות רבות, הילדה סגורה, לא משתפת פעולה עם ההורים, לא חוזרת הביתה בלילות, מבלי יכולת לתפקד בבית הספר".
המקרה ששבר את גב הגמל, לדברי האב, אירע בשבוע שעבר, עת הודיעה הצעירה לחבר על הפסקת הקשר ביניהם. "אתמול הילדה נעלמה, המשטרה מצאה אותה בחוף הים, עם סימני אלימות ובמצב נפשי ירוד מאוד. המשטרה פינתה אותה עם אמבולנס לבית החולים".

קראו גם:

לדברי האב, התוקף נעצר בידי המשטרה. לבקשה צורף מכתב השחרור מרמב"ם, שם נכתב כי הנערה סיפרה שהיא התעלפה לאחר ריב עם החבר שלה נפלה ונחבלה בפנים. ההורים מבקשים שבית המשפט יאסור על המשיב ליצור כל קשר עם הבת שלהם. בית המשפט טרם קבע תאריך לקיום דיון במעמד שני הצדדים.
ממחוז חוף נמסר: "החשוד נחקר במשטרה ולאחר מכן שוחרר בבית המשפט בתנאים מגבילים. חקירת המקרה נמשכת".