המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (חמישי) בבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד סגן מפקד תחנת חיפה לשעבר, עמית פולק תושב קרית מוצקין (48), שסייע לאישה אחרת שהיה איתה בקשר להונות חברות אשראי, ונגד לירון בוסקילה, תושבת קרית אתא (40), איתה ניהל קשר רומנטי, בגין איומים, קבלת דבר במרמה והתחזות לאחר.
3 צפייה בגלריה
מח"ש. תביעה בסך מיליוני שקלים
מח"ש. תביעה בסך מיליוני שקלים
המחלקה לחקירות שוטרים
(צילום: משרד עורכי דין בראון וכהן)
על פי כתב האישום, שהוגש היום באמצעות עו"ד אביטל פינק, במועד ביצוע העבירה כיהן פולק כסגן מפקד תחנת חיפה והוא ניהל קשר רומנטי עם בוסקילה וארבע שוטרות נוספות במקביל להליכים לסיום נישואיו.
במסגרת הליכי הפרידה מאשתו חשד כי אשתו מעלימה ממנו כספים משותפים, באמצעות שימוש בכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים שברשותה ושיתף בכך את בוסקילה. בוסקילה התקשרה לחברות האשראי כדי לברר תוך התחזות לאחות של אשתו של פולק.
3 צפייה בגלריה
סנ"צ עמית פולק
סנ"צ עמית פולק
קיים קשר רומנטי עם ארבע שוטרות במקביל. סנ"צ עמית פולק
(צילום: דוברות המשטרה )
"הנאשמת סיפרה סיפור בדיה ולפיו האישה עברה תאונת דרכים בעקבותיה אינה מסוגלת לדבר, כאשר בזמן התאונה אבדו כרטיסי האשראי שלה ומשכך הנאשמת, המתחזה לאחותה, מבקשת לקבל מידע אודות כרטיסי האשראי על מנת לבטלם", נכתב בכתב האישום.
בנוסף נטען כי בוסקילה איימה על שוטרות אחרות שהיו בקשר רומנטי עם פולק כי היא תספר על הרומן ביניהם לבעליהן. באישום נוסף נטען כי לאחר שהוגשו תלונות במשטרה נגד הנאשמת בגין האירועים הללו, נפתחה חקירה ופולק מסר לבוסקילה פרטים תוכה.
בגין מעשים אלה מואשם פולק בקבלת דבר במרמה וסיוע להתחזות לאחר ובוסקילה מואשמת בעבירות של איומים, קבלת דבר במרמה והתחזות לאחר. בנוסף, שניהם הואשמו בשיבוש מהלכי משפט.
עורכי הדין משה וזיו גלעד, המייצגים את השניים: "אנחנו מייצגים את סנ"צ פולק מתחילת הפרשה ואנו מזועזעים מהגשת כתב האישום. הייתי בשימוע בו טענתי ארוכות וקיוויתי שהמדינה, הפרקליטות ומח"ש יבינו שהעובדה שהם מחזיקים פטיש ביד (בדמות היכולת להגיש כתב אישום) איננה צריך להביא לכך שכל ראיה נראית כמסמר.
3 צפייה בגלריה
עו"ד משה גלעד
עו"ד משה גלעד
עו"ד משה גלעד
(צילום: עמית מגל)
"התיק הזה נולד בחטא מתוך מאבק גירושים עמוק שבמסגרתו קנאה גרושתו במי שהיום אשתו ואם לשני ילדיו הנוספים ועל הרקע הזה מדובר בעלילת דם ממש. לצערי הרב, מח"ש בחרה לראות גם בזוג הזה מסמר ולהכות עליו בפטיש. אני מאמין כי מדובר בכתב אישום שבסיום המשפט לא יישאר ממנו זכר.
"כתב האישום הזה נגד קצין בכיר ורב זכויות מלמד שבפרקליטות אין ניסיון להבין את נפש האדם ומבחינתם כל דבר מהווה עבירה פלילית. זאת הבעיה ואנו נלחם בעניין הזה עד חורמה".
פורסם לראשונה: 14:28, 15.07.21