תושב קרית אתא (41) מואשם שחיבר באופן לא חוקי את לוח החשמל בדירתו אל קופסת הנתיכים של חברת חשמל. באופן זה צרך חשמל בשווי של 9,000 שקל מבלי לשלם עבורו. גם אחרי שנותק על ידי חברת חשמל, שב והתחבר באותו אופן.
1 צפייה בגלריה
ארון חשמל פיראטי
ארון חשמל פיראטי
ארון חשמל פיראטי
(צילום ארכיון: דוברות המשטרה)
כולם קורעים תחת נטל חשבון החשמל של חודשי הקיץ, אבל יש גם מי שמצא דרך לחסוך עלויות. בסוף השבוע הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום בבית משפט השלום בקריות נגד הנאשם, תושב קרית אתא בן 41.
במועד שאינו ידוע במדויק, סמוך לספטמבר 2019, חיבר הנאשם את קופסת הנתיכים של חברת חשמל אל לוח הדירה שלו ברחוב הרב עוזיאל. החיבור נעשה תוך מעקף המונה המותקן ובאופן זה צרך חשמל מבלי לשלם עליו.
"הנאשם השתמש בחיבור הלא חוקי וצרך חשמל במרמה בדירה מבלי לשלם לחברת חשמל עבורו. החיבור הלא חוקי גרם לסיכון התחשמלות ושריפה", כתב ממונה בפרקליטות חיפה, עו"ד שגב אדלר.
החיבור נחשף על ידי חברת החשמל שניתקה אותו, אולם לא היה בכך כדי לעצור את התושב הנחוש. "במספר הזדמנויות מחודש ספטמבר 2019 ועד לחודש יולי 2020, לאחר שנותק החיבור הלא חוקי על ידי עובדי חברת החשמל, חיבר הנאשם שוב את החיבור הלא חוקי, והמשיך לצרוך במרמה חשמל בדירה מבלי לשלם עליו לחברת החשמל", כתב אדלר.
"סך שווי החשמל שצרך הנאשם שלא כדין במרמה באמצעות החיבור הלא חוקי, אף שאינו זכאי לו, הגיע ל-9,000 שקל לערך", כתב אדלר.