תושב קרית מוצקין הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, בשמו ובשם עוד 9 בני משפחה, תביעה נגד חברת איסתא שביטלה טיסה, ומצאה להם מקום בטיסה חלופית רק לאחר ששילמו תשלום נוסף.
2 צפייה בגלריה
הטיסה בוטלה
הטיסה בוטלה
הטיסה בוטלה
(צילום: canva)
מהתביעה עולה, כי 10 בני משפחה רכשו חבילת נופש לכרתים, באמצעות איסתא בין 10 ל-14 ביולי השנה. ביום הטיסה חזור, הגיעו בני המשפחה לשדה התעופה הרקליון ושם התבשרו כי הטיסה, באמצעות חברת בלו בירד, נדחית מספר פעמים עד שקיבלו הודעה על ביטול הטיסה.
הנופשים חזרו למלון וביום המחרת ניסו לבדוק דרך איסתא איך הם אמורים לחזור לארץ, אך לא קיבלו כל תשובה. "בסופו של דבר, לאחר שביקשנו לרכוש כרטיסים בתשלום נוסף, באורח פלא, נמצאה לנו טיסה ל־10 אנשים, דרך חברת איסתא, בשעה 16:00 אחר הצהריים", נטען בתביעה.

2 צפייה בגלריה
כרטיסי טיסה
כרטיסי טיסה
טיסה חלופית בתשלום נוסף
(צילום: shutterstock)

עם החזרה לארץ ביקשו בני המשפחה לקבל פיצוי בגין הבדלי המחיר ששילמו, אך נאמר להם להמתין 60 יום. הם פנו שוב ב-6 נובמבר ואז נאמר להם שוב שהמקרה בטיפול.

קראו עוד:

ב-26 בנובמבר יצר נציג המשפחה קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של איסתא, ואז נאמר להם כי נציגת המחלקה המשפטית בחופש וביקשו שיפנו שוב כעבור מספר ימים. הם אכן פנו ואז הוסבר להם כי הנציגה שמטפלת בהם במקרה לא נמצאת והיא תחזור אליהם בתוך 48 שעות. כשגם זה לא קרה, הגישו בני המשפחה את התביעה לבית המשפט.
התביעה היא על סך כולל של 25,600 שקל והיא כוללת הפסד של יום עבודה ל-7 בוגרים במשפחה, עלות 10 כרטיסי טיסה, עלות כלכלה עבור עוד יום בחו"ל ופיצוי בגין עוגמת נפש, לאחר שהמתינו בשדה התעופה, ללא אפשרות לצאת, משעה 13.00 ועד לשעה 01.00 בלילה של היום למחרת, מבלי שאף נציג של איסתא טרח להסביר להם מה המצב.
טרם הוגש כתב הגנה בתיק.
מחברת איסתא לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה.
פורסם לראשונה: 08:16, 06.01.25