אור יקיר (27) מקרית אתא, סטודנטית במכללת בראודה בכרמיאל, נפטרה שלשום (שני) בפתאומיות במהלך הרצאה. אמש (שלישי) הובאה למנוחות בבית העלמין בעיר.
2 צפייה בגלריה
אור יקיר ז"ל
אור יקיר ז"ל
"סטודנטית חרוצה ויצירתית". אור יקיר ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
יקיר, שסבלה ממום בלב, עמדה לסיים את לימודי התואר בהנדסת מכונות באורט בראודה. שלשום (שני) השתתפה בהרצאה שנערכה במחלקת הנדסת מכונות, כאשר לפתע קרסה והתמוטטה לנגד עיניהם של חבריה ללימודים. צוות נט״ן, שהוזעק למקום, נאלץ לקבוע את מותה.
קראו עוד >>
בהודעה שפרסמה אגודת הסטודנטים במכללה נכתב: "סטודנטים יקרים, עלינו להביא לידיעתכם כי סטודנטית מהמכללה במחלקת הנדסת מכונות התמוטטה במהלך הרצאה שאירעה אתמול וצוות מד״א נאלץ לקבוע את מותה במקום. אגודת הסטודנטים אורט בראודה מרכינה ראש וכואבת את כאב המשפחה של הנפטרת, ומבקשת מכם לעמוד לצידם ולתמוך בכל אשר ניתן".
2 צפייה בגלריה
אור יקיר ז"ל
אור יקיר ז"ל
מודעת האבל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
אגודת הסטודנטים אף ביטלה אירועי פורים שתוכננו להתקיים השבוע, לאות אבל עם משפחת יקיר.
מהמכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה נמסר: ״אור הייתה סטודנטית יצירתית וחרוצה, לקראת סיום התואר בהנדסת מכונות במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל. היא בדיוק התקבלה לעבודה ברפא״ל והייתה נרגשת מאוד לקראת הפרק הבא בחייה.
"במסגרת קורס בפיתוח עזרים רפואיים הנלמד במכללה, עשתה פרויקט מרשים עבור מחלקת הטראומה בבית חולים זיו, במטרה לסייע לחולים המגיעים למחלקת הטראומה וצריכים לעבור אק"ג.
"הידיעה שהיא מסייעת לאנשים שנמצאים במצבה וסובלים ממום בלב ריגש אותה מאוד. אנחנו כואבים ומשתתפים בצערה הכבד של המשפחה על לכתה בטרם עת של אור שלנו ונלווה אותם בדרך הקשה״
אחיה של אור, מתן, פרסם פוסט בו כתב: "אור שלי, אחותי הקטנה, לב של אימא, נשמה של אבא, איך אפשר לומר דבר כזה בכלל?? רק בת 27, בתחילת הדרך, כבר התחלת להרים את ההצלחה שלך לעיני כל, צעד וחצי מסיום התואר, צעד וחצי מלהקים משפחה, איך דבר כזה יכול היה לקרות?!?
"אבל כנראה שלאלוהים היו תוכניות אחרות עבורך. 14.3 - יום הולדתו של אלברט איינשטיין ותאריך פטירתו של סטיבן הוקינג; לטוב ולרע התאריך הזה שמור למוחות הגדולים שידעה האנושות - אם זה כבר לא סימן אחרון לגדולתך ולמי שהיית, אני כבר לא יודע מה עוד.
"אחותי הקטנה, אחותי היחידה רק בת 27 וכבר נלקחת מאיתנו. מיותר לומר שאנחנו מרוסקים ולא יודעים איך נוכל להמשיך בלעדייך. הרי רק בראשון קיבלת מתנות וחטיפים ודבר ראשון שעשית היה להביא אותם הביתה ולחלוק איתי.
"כל מי שהכיר אותך יודע שהיית עשויה מלב אחד ענק שרק דואג לאחרים. איך איך מעכלים כזה דבר. איך ממשיכים הלאה. אלוהים לקח אותך אליו עכשיו להיות לצידו, שתשתמשי בראש שלך ותייעצי לו כיצד לשמור עלינו. הוא יודע שעלייך הוא יכול לסמוך בעיניים עצומות וכעת הציב לך תפקיד חדש.
"כל יום אני אתפלל ואקווה שתסתכלי עלינו מלמעלה עד שנבוא לפגוש אותך שוב ואלוהים ישוויץ בפנינו איזה עבודה נפלאה עשית. אחות קטנה שלי, נוחי על משכבך בשלום, לעד תהא נשמתך צרורה בצרור החיים".
לינוי ברו, חברתה של אור, הספידה גם את חברתה הטובה: "אני עוד לא מאמינה שזהו, הלכה לי חברה. "עוד לא נקלט שרק אתמול בבוקר דיברנו בקבוצת החברות על זה שאיזה זקנות אנחנו שכולנו ערות לפני 7 בבוקר "נשים בוגרות" קראת לנו. וסיפרת שיש לך הפנינג פורים בעבודה ומשם את ממשיכה ללימודים.
"מי היה מאמין שאלו יהיו ההודעות האחרונות שלך אלינו בקבוצה? קבוצה שלעד תישאר 6 חברות שjust wanna have fun.... ואיך בכלל ממשיכים להתנהל בקבוצה כאילו הכל כרגיל, כשהשם שלך עוד מופיע שם - אבל את בכלל במקום אחר, בלי יכולת להגיב לנו?"
אמש (שלישי) הובאה יקיר למנוחות בבית עלמין ארץ החיים, בקרית אתא. יהי זכרה ברוך.
פורסם לראשונה: 10:50, 16.03.22