היום (שלישי), נכנס ראש העיר הנבחר, ציקי אבישר, לראשונה ללשכתו בעיריית קרית מוצקין. "חילופי השלטון במוצקין הושלמו היום באופן רשמי. זהו מעמד היסטורי ומרגש. אני ניגש לתפקיד ראש העירייה בחרדת קודש. ניצבים לפתחנו אתגרים רבים, אבל ביחד עם עובדות ועובדי העירייה המסורים, אין לי ספק שנוכל להם, וששינויים לטובה יורגשו בשטח כבר בקרוב", אמר אבישר למיינט קריות.
2 צפייה בגלריה
ציקי אבישר ואיתי צורף בלשכת ראש העיר
ציקי אבישר ואיתי צורף בלשכת ראש העיר
אבישר וצורף בלשכת ראש העיר
(צילום: פרטי)
פגישה ראשונה התקיימה בשעה שמונה בבוקר בלשכת ראש העיר, בטקס קביעת מזוזה חדשה במקום זו שהייתה מותקנת עד כה, על ידי רב העיר, הרב דוד דרוקמן. אחריה התקיימה פגישת חפיפה ראשונה עם היועצת המשפטית של העירייה.
כזכור, במהלך השבועיים האחרונים, מאז הבחירות, ניסה אבישר לקיים חפיפה לקראת כניסתו לתפקיד ראש העיר, אך זו התאפשרה רק באופן לא רשמי. לכן, היום הראשון בעירייה כלל גם תדרוך של פיקוד העורף סביב הנושאים הביטחוניים הבוערים, וחפיפות נוספות באגפי העירייה השונים.

2 צפייה בגלריה
החלפת מזוזות בלשכת ראש העיר
החלפת מזוזות בלשכת ראש העיר
החלפת מזוזה בלשכת ראש העיר
(צילום: פרטי)

במהלך השבועיים האחרונים ראיין אבישר מועמדים ומועמדות לתפקיד מנכ"ל העירייה, לבסוף נבחר מנכ"ל חדש, יניב עשור, שמסיים בימים אלה את תפקידו כמנכ"ל עיריית עכו.
למרות שאבישר הבטיח כי תפקידי אמון יוחלפו, וכל תפקידי האמון כבר עזבו את הלשכה, טרם פורסמו מכרזים לתפקידים אלו מלבד מנכ"ל העירייה.

קראו עוד:

למי שתהה, ראש העיר המיתולוגי, חיים צורי, נחת יום קודם לכן לאחר ששהה שבוע באיטליה, אולם בחר שלא להגיע ללשכה ביום שלישי, יום החלפת השלטון בראשותו במשך 30 שנים. הלשכה פונתה מבעוד מועד, ומנהלת הלשכה, אורלי גנון, עזבה את מקום עבודתה ביום הפסדו של צורי. גם עדי שטרנברג, ממלא מקום ראש העיר, עזב: "פיניתי את הלשכה שלי עוד ביום שני, זאת למרות שרשמית אני בתפקיד עד עוד חודש".