לשכת התביעות זבולון הגישה לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב קרית ביאליק בן 28 בגין תקיפה ואיומים כלפי בני משפחתו שסירבו לממן לו רכישת סמים.
2 צפייה בגלריה
 גם בעת שהובל לתחנת זבולון המשיך הנאשם לאיים על שוטרים
 גם בעת שהובל לתחנת זבולון המשיך הנאשם לאיים על שוטרים
גם בעת שהובל לתחנת זבולון המשיך הנאשם לאיים על שוטרים
(צילום אילוסטרציה: canva)


מכתב האישום עולה, כי בתאריך 30 ביוני השנה, בשעה 21.30, התגלע ויכוח בין הנאשם לאביו, בן 66, על רקע שימוש בסמים של הבן. הנאשם, שהתגורר באותה עת בדירת אביו, איים להרוג אותו וכן את אמו ואחיו, וזאת כדי להפחיד אותו. האב יצא מהבית אך הנאשם יצא אחריו ודרש מאביו לחזור לדירה. משסירב, תפס הנאשם את אביו, נגח בראשו של המתלונן וגרם לו חבלה של ממש מעל הגבה. בהמשך פונה האב לבית החולים ונזקק לתפירה.

2 צפייה בגלריה
סבל מאיומים והטרדה
סבל מאיומים והטרדה
הנאשם ירק על אביו, משך בחולצתו, חבט בו בראש ודחף אותו
(צילום המחשה: canva)

מיד לאחר מכן ירק הנאשם על אביו ומשך בחולצתו מתוך כוונה להחזירו לדירה. הוא חבט בו בראש, דחף אותו תוך שהאב מנסה להשתחרר ממנו. בשלב זה נגח הנאשם פעם נוספת בפניו של אביו. הוא גם איים לפגוע בו.

קראו עוד:

שוטרים שהוזעקו למקום ניסו לעצור את הנאשם אך הוא התנגד למעצר, וניסה לברוח מהשוטרים. אחד השוטרים תפס אותו בידו ובתגובה נגח הנאשם באפו של השוטר. גם בעת שהובל לתחנת זבולון המשיך הנאשם לאיים על שוטרים, באומרו כי יהרוג אותם, ישלח אנשים שיעשו זאת וכן "הציע" להם להוריד את האזיקים כדי שיפוצץ אותם.
כתב האישום כולל שלושה סעיפים: תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו, איומים (ריבוי עבירות) ותקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש (ריבוי מקרים).