לשכת התביעות זבולון הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בקריות נגד תושב קרית אתא בן 35 בגין תקיפת אשתו במספר הזדמנויות.
2 צפייה בגלריה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
אלימות במשפחה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
מכתב האישום עולה, כי אחת התקיפות אירעה לאחר שהנאשם הגיע לבית המתלוננת עם זר פרחים, לפייס אותה בעקבות תקיפה ראשונית, ואז תקף אותה שוב ואמר כי הפרחים יהיו על הקבר שלה.
מכתב האישום עולה כי הנאשם נשוי למתלוננת ולהם שלושה ילדים קטינים, והם התגוררו בדירה בקרית אתא.
בחודש יוני השנה הגיעה האישה יחד עם הבנות לבקר את הנאשם, ששהה במלון ברמת גן. במהלך הפגישה הביעה האישה רצון לשוב לביתה ואז תקף אותה הנאשם, תפס בשערותיה, גרר אותה לעבר בשיש במטבח יחידת הדיור במלון והבטיח את ראשה בשיש מספר פעמים. מיד לאחר מכן הוא תפס שוב את האישה משערה ובעט בה וזאת לעיני הילדים.

2 צפייה בגלריה
אלימות
אלימות
אלימות
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

ב־15 ביולי הגיע הנאשם לפייס את אשתו, בעקבות המקרה, עם זר פרחים בידיו. הוא דפק בחוזקה על דלת מספר פעמים עד שהאישה הסכימה לפתוח לו את הדלת.
מיד כשנכנס לדירה, זרק הנאשם את הפרחים לפניה של המתלוננת. הוא גם איים עליה באומרו כי הפרחים יהיו על המצבה שלה. הנאשם ניגש למטבח, נטל כוס זכוכית התקרב למתלוננת וניפץ את הכוס על ראשה. הוא ירק לעברה, היכה אותה במכות אגרוף בפניה וכן נגח בה באמצעות ראשו.
כעבור יומיים, בשיחת טלפון, איים הנאשם על אשתו באומרו: "אני ארצח אותך ביום הולדתך... את לא יכולה לחיות בעולם הזה, או אני או את".
בשלב זה, מתוך פחד, עברה המתלוננת לגור בבית אמה, גם כן בקרית אתא. הנאשם הגיע לשם ונכנס לדירה, תוך הסגת גבול, תקף את האישה ולקח לה בכוח את הפלאפון.

קראו עוד:

כבר בחודש מרץ השנה תקף הנאשם את אשתו, לאחר שחשד כי היא בוגדת בו. אז הוא חנק אותה כאשר ילדיו ניסו להרחיק אותו מאימם. כאשר לא הצליחו, התחננו בפני הנאשם שלא יהרוג אותה. גם בחודש פברואר השנה תקף הנאשם את אשתו במכות אגרוף ובחודש ינואר הטיח את ראשה בקיר.
כתב האישום כולל 5 סעיפים: איומים, גניבה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש בן זוג (3 עבירות), פציעה כשהעבריין מזוין והסגת גבול פלילית. במקביל הוגשה בקשה למעצר עד לתום ההליכים נגדו.






"את לא יכולה לחיות בעולם הזה, או אני או את". | צילום: shutterstock סגל