הודעה קשה הגיעה הבוקר (חמישי) אל בני משפחת ורדי מבית החולים שערי צדק, על פטירתו של קצין המשטרה המוערך מהקריות, שחר ורדי (51), יליד קרית ביאליק.
4 צפייה בגלריה
שחר ורדי ז"ל
שחר ורדי ז"ל
שחר ורדי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
בנו דור סיפר: "כשגילו את מחלת הסרטן בפעם הראשונה הרופא אמר שהוא לא נתקל בגידול כל כך גדול הרבה זמן, ואחרי הניתוח שעבר בהצלחה, אבא חזר לעצמו בתוך פחות מחודש, כאילו כלום לא קרה.
"הכימותרפיה שעבר לא הזיזה לו, ואז גילו את הסרטן בפעם השנייה בשני צדי הכבד. הניתוח נקבע תוך זמן קצר כי זה היה דחוף, אבל זה לא מנע ממנו לרוץ 10 ק"מ כמה ימים לפני. הניתוח הראשון הכי קשה. עבר בהצלחה. דווקא בניתוח השני שהיה אמור להיות הכי פשוט, דווקא שם לא הצליח לקום".
4 צפייה בגלריה
משפחת ורדי
משפחת ורדי
"איש משפחה מהמעלה הראשונה". משפחת ורדי
(צילום: באדיבות המשפחה)
במשך חודשיים היה ורדי מאושפז בבית החולים, במצב קשה: "נלחם כמו שור, אבל בסופו של דבר זה נגמר", הסביר דור. בדף הפייסבוק שלו כתב: "אבא, אין לי מילים לתאר כמה עצוב לי שהלכת לעולמך. הבן אדם הכי חזק שיצא לי להכיר בחיים. אני אוהב אותך ומקווה שתהיה גאה בי, ושתדע שלא יכולתי לבקש אבא טוב יותר. מתגעגע עד אין סוף".
4 צפייה בגלריה
שחר ורדי ז"ל
שחר ורדי ז"ל
"הלב שלנו שבור". שחר ורדי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
אחותו, בתיה פרי: "כששחר לא התעורר, לא האמנו שזה יוביל לסוף, וקיווינו לבשורות טובות. שחר הוא בן הזקונים להוריי מקרית ביאליק, בפער שנים גדול ממני ומאחותי. הוא איש משפחה למופת, אבא לשלושה בנים ובעל מסור. לאורך השנים ביצע תפקידים חשובים שונים במשטרה, בהם מנהל השיטור של מוצקין, ממקימי יחידת השיטור בקרית אתא, ורק התקדם כל הזמן עד לתפקידו בשנה האחרונה כקצין החירום של מחוז חוף.
"הוא קיבל תעודת הצטיינות על התפקידים שלו. כולם אוהבים את שחר שהיה איש של אנשים עם יכולות נתינה נדירות, בן מסור שדאג להוריו הקשישים מביאליק. הלב שלנו שבור".
4 צפייה בגלריה
משפחת ורדי
משפחת ורדי
"לא חשבנו שניפרד ממנו". משפחת ורדי
(צילום: באדיבות המשפחה)
"שחר עבר שני ניתוחים להסרת גידול בכבד, ולא שרד את זה. גילו לו לפני כשלושה חודשים. הניתוח היה לפני חודשיים. מהניתוח השני הוא לא התעורר. לא חשבנו שניפרד ממנו".
הלווייתו של ורדי תתקיים מחר (שישי) בבית העלמין בכפר ורדים, השבעה תתקיים ברחוב עפרוני 12 בכפר ורדים, ההורים והאחיות ישבו שבעה ברחוב הפטל 31/29 בקרית ביאליק.
פורסם לראשונה: 16:00, 12.05.22