המשטרה עצרה אמש (ראשון) תושב קרית ביאליק בן 49 בחשד שניסה לדקור בלשים באמצעות חרב וסכין כשהגיעו לחיפוש בדירה הסמוכה אליו. בית משפט השלום בקריות האריך היום את מעצרו בארבעה ימים.
1 צפייה בגלריה
ניסה לדקור בלשים באמצעות חרב וסכין
ניסה לדקור בלשים באמצעות חרב וסכין
כלי התקיפה שנתפסו
(צילום: דוברות המשטרה)
היום (שני) הובא החשוד לדיון בארכת מעצרו בבית משפט בחשד לביצוע עבירות של תקיפת שוטרים ואיומים. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי השוטרים הגיעו לבצע חיפוש בדירה בקרית ביאליק.
זמן קצר לאחר שנכנסו לדירה יצא אליהם החשוד כשהוא מחזיק בסכין בצורה מאיימת תוך שהוא מאיים עליהם שידקור אותם. אחד השוטרים ניהל איתו משא ומתן ממשוך לאחריו האיש עזב את הסכין ונכנס חזרה לביתו. אלא שכעבור מספר דקות יצא שוב אל השוטרים כשהפעם הוא אוחז בחרב.
אחרי משא ומתן נוסף האיש עזב את החרב ונכנס לביתו. הבלשים נכנסו אחריו ולאחר מאבק השתלטו עליו ועצרו אותו. על גופו נמצאה סכין נוספת בגודל בינוני, כידון מקלצ'ניקוב. "החשוד אומר שלא רצה שהם ייכנסו לבית הסמוך. הוא הודה ששתה כמות די קטנה של אלכוהול ונדף ממנו ריח של אלכוהול. בשלב זה לא יודעים למה התנהג החשוד כך", נטען.
בא כוחו של החשוד טען כי מדובר באדם נורמטיבי ללא עבר פלילי וביקש לשחררו. אולם שופט בכיר ערן נווה החליט להאריך את מעצרו בארבעה ימים בניגוד לעשרה ימים אותם ביקשה המשטרה. "אני לא חושב שבתחילתה של חקירה שלא יודעים מה הסיבות להתנהגותו של החשוד, ואין בהכרח קשר בין הימצאותם של הבלשים לבין התנהגותו, מצדיקה הארכת מעצר בסדר גודל כזה", כתב.