בית משפט השלום בקריות האריך ב-24 שעות את מעצרו של תושב יישוב באזור חיפה בחשד כי פרץ לביתו של תושב קרית אתא, שיוצא עם פרודתו וצילם אותם בעת אקט מיני. החשוד, כבאי במקצועו, טען כי מדובר בפעולה שנעשתה תוך סערת רגשות וכי לא צילם את השניים בעת קיום יחסי מין.
2 צפייה בגלריה
בגידה
בגידה
הסגת גבול פלילית ופגיעה בפרטיות
(צילום המחשה: shutterstock)
מבקשת המעצר עולה, כי ביום שני השבוע, בשעות אחר הצהריים, פרץ החשוד לבית החבר של פרודתו בקרית אתא ושם צילם אותם בנייד בעת אקט מיני. הוא איים כי יפיץ את הסרטון, קילל אותה ותקף אותה בכך שדחף אותה והפיל אותה.
הכבאי גם חשוד כי תקף את החבר באמצעות אגרופים וגרם נזק לרכוש. בקשת המעצר כללה עבירות של תקיפה סתם, תקיפה הגורמת חבלה, היזק לרכוש במזיד, הסגת גבול פלילית ופגיעה בפרטיות.
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-8 ימים. במהלך הדיון להארכת המעצר טען נציג המשטרה כי אין תעודות רפואיות כדי להצביע על מידת הפגיעה במותקפים, אבל נראו עליהם סימנים.

2 צפייה בגלריה
בגידה
בגידה
החשוד איים כי יפיץ את הסרטון
(צילום: shutterstock)

החשוד, בן 41, טען בדיון כי הוא אדם אינטליגנטי שמנסה כבר שנה להציל את נישואיו, ואז גילה שהיא בקשר עם בן אדם נשוי. לדבריו, הוא לא אדם אלים ואשתו רדפה אחריו כדי שידבר איתה. "אני רוצה להתגרש ולהמשיך את החיים", ציין בדיון.

קראו עוד:

סניגורו, עו"ד קובי טולדו, ציין כי מדובר באירוע שטוב אם לא היה קורה אבל מדובר באדם נורמטיבי, ללא עבר פלילי שניסה לתקן את המצב ולהחזיר את אשתו. "מדובר באדם גדול, חזק חסון ואם היה רוצה לגרום נזק לבן אדם, היה יכול לשלוח אותו על אלונקה. בסערת רגשות שלו הוא עשה טעות. אבל הוא תרם למדינה, בצבא בכבאות". עו"ד טולדו ביקש לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים.
השופטת שרונה צור גינור ציינה בהחלטתה כי למרות שהחשוד הוא ללא עבר פלילי, הרי שמדובר במקרה קשה של אלימות ולאור הראיות שהוצגו לה, יש חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו. לאור זאת החליטה השופטת להאריך את מעצרו ב-24 שעות.
פורסם לראשונה: 07:49, 20.07.23