טיסה שחוזרת ליעדה באמצע, המתנה במטוס והמתנה ארוכה בשדות תעופה ללא כל שירותים וסיוע. כך מתארים בני זוג מקרית מוצקין את מה שקרה להם במהלך טיסה מאתונה לישראל באמצעות חברת ארקיע. בני הזוג הגישו תביעה לבית משפט השלום בקריות לאחר שננטשו, כהגדרתם, בשדה התעופה בלרנקה ומשם חזרו לארץ באמצעות ישראייר.
התובעים טוענים כי היו אמורים לחזור לארץ בטיסה של ארקיע בתאריך 30 לספטמבר. למרות שהמצב הביטחוני בארץ היה ידועה באותה שעה ושדה התעופה בן גוריון נסגר, הטיסה יצאה לדרך, אך באמצע המטוס חזר לאתונה. "ארקיע טלטלה אותנו מאתונה לכיוון לרנקה שבקפריסין ובאוויר סובבה את הטיסה חזרה לאתונה.
"נחתנו באתונה ונותרנו על מהמסלול. לאחר ההמתנה של מספר שעות במטוס על הקרקע באתונה בארקיע החליטו להטיס אותנו לישראל, אבל בדרך הודיע לנו הטייס שהוא נוחת בלרנקה שבקפריסין ולא ממשיך לתל אביב כי הצוות עבר את מכסת שעות העבודה המותרות לו והמטוס מסיים את החכירה בחצות בדיוק, עובדה שהייתה צריכה להיות ברורה וידועה גם לארקיע. כך נזרקנו בחצות בשדה התעופה של לרנקה".
לטענת התובעים, בשדה התעופה בלרנקה לא המתין להם אף נציג של ארקיע. לדבריהם, מוצרים שנרכשו בשדה התעופה באתונה ולא נארזו, הוחרמו להם כאשר עברו בדיקה ביטחונית בלרנקה. "בהעדר נציג של החברה נותרנו זרוקים בטרמינל ממתינים".
לטענת התובע הוא נכה צה"ל שזקוק באופן קבוע לתרופות, שלא היו ברשתו בשדה התעופה בלרנקה, שדבר שסיכן את בריאותו. התובע הגיע לבסוף לדלפקי חברות התעופה הישראלית בלרנקה שם התברר שיתר החברות טסות כרגיל לארץ. בגלל מצוקתו הבריאותית הסכימו בחברת ישראייר למכור לו כרטיס לארץ, בטיסה שיצא בתאריך 2 לאוקטובר.
לדבריו, באותה עת קיבל הודעות של חברת ארקיע על טיסה לארץ, שנקבעה מספר פעמים אבל לבסוף לא יצא לדרך עד לתאריך 2 לאוקטובר. "לנוכח התנהלות החברה והנזקים שהיא גרמה לא נותר לנו אלא לפנות לבית המשפט שיחייב את ארקיע להחזיר לנו את הוצאותינו בצירוף עלות הפסד ימי עבודה ופיצוי על הזלזול ועוגמת הנפש". התביעה עומדת על 12,163 שקל טרם הוגש כתב הגנה.