בית משפט השלום בקריות האריך אמש (ראשון) בפעם השלישית את מעצרם של שלושה צעירים מהקריות החשודים בסחר בסמים. השלושה נעצרו בדירה בקרית מוצקין שמסגרת חיפוש שנעשה בה נתפסו 180 גרם קוקאין ו-130 גרם מסוג דוסה.
1 צפייה בגלריה
סמים מסוג דוסה
סמים מסוג דוסה
סמים מסוג דוסה
(צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף)
ביום ראשון שעבר הגיעו בלשים לבצע חיפוש בדירה בקרית מוצקין לאחר שקיבלו מידע מודיעיני אודות פעילות המתבצעת במקום. במהלך החיפוש נתפסו ברחבי הדירה 180 גרם קוקאין ו-130 גרם חומר החשוד כדוסה. שלושת הצעירים, שני תושבי קרית חיים בגילאי 21 ו-27 ותושב קרית ביאליק בן 28 נעצרו על ידי המשטרה ויום למחרת הובאו לדיון בהארכת מעצרם.
במהלך החקירה במשטרה שמר החשוד הצעיר על זכות השתיקה. לדברי בא כוחו מדובר בצעיר בן 21 ללא עבר פלילי וביקש לשחררו למעצר בית. החשוד השני טען כי אין מדובר בדירה שלו, וחבר שלו נתן לו לשהות בה מאחר שהוא בתקופה לא טובה עם אשתו. לטענת החשוד השלישי הוא שוכר את הדירה ומתגורר בה ולדבריו לא היה מודע להימצאותם של הסמים בביתו. כמו כן טען שעל המשטרה להוכיח קשר בינו לבין הסמים.
אמש (ראשון) האריכה שופטת בית משפט השלום בקריות, אלואז זערורה-עבדאלחלים, את מעצרם ביומיים. "ערה אני לטענות בא כוח החשוד ומסכימה לדבריו כי המתנה לחוות דעת, הן לעניין הסם והן לעניין טביעות אצבע אינה מהווה עילה להמשך מעצרו של החשוד בפני עצמה. כמו כן, ערה אני לכך כי הליכי החקירה מתנהלים בעצלתיים", כתבה באחת מהארכות המעצר.
"יחד עם זאת, אציין כי קיימים ממצאים בתיק המחזקים את החשד הסביר לביצוע עבירת סחר ובהתאם בית המשפט סבור כי יש לתת לחקירה החוקרת להשלים את פעולות החקירה הנדרשות טרם בחינת חלופת מעצר".