בעקבות מעשה ההתעללות של תושב ביאליק (50) שסקל גור חתולים למוות, הוגש נגדו בערב שבועות כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגדו. סניגורו: "אנחנו מקווים שמחר נשחרר אותו לחלופת מעצר".
1 צפייה בגלריה
גור חתולים. צילום: תנו לחיות לחיות
גור חתולים. צילום: תנו לחיות לחיות
גור חתולים. צילום: תנו לחיות לחיות
מכתב האישום עולה כי ב-3.6.19, הגיע הנאשם (50) למסעדת מג'ננה באזור המסעדות בצומת קרית אתא לסייע לחברתו שעובדת במקום. באותה עת שהו בסמוך למסעדה שני גורי חתולים.
הנאשם ניגש לעבר חתולים, דרך באמצעות רגלו על אחד מהם בעוד שהגור השני הצליח להימלט לתוך גומחה בקיר הסמוך.
הנאשם המשיך ודרך בשנית על הגור שנותר, תוך שהוא מצמיד אותו בחוזקה אל הקיר. הגור אשר ניסה להימלט, הצליח להשתחרר מדריכת רגלו של הנאשם, אולם אז השיג אותו הנאשם, שב ודרך עליו תוך שהוא משליכו הצידה.
אז נטל הנאשם פלטת גבס, אשר היתה מונחת במקום והטיח אותה על הגור באופן שהביא לשבירתה. "כל זאת עשה הנאשם באכזריות, בעינוי ותוך שגרם בכוונה סבל חמור לגור וכתוצאה מכך נגרם מותו של הגור", כתבה התובעת, עו"ד לנא נעום.
הנאשם מואשם בעבירות של איסור התעללות בבעלי חיים והיזק לבעל החיים. הנאשם עדיין לא ענה על כתב האישום. עוד ציינה התובעת בכתב האישום: "הנאשם עינה בעל חיים, התאכזר אליו, התעלל בו והרג אותו במזיד ושלא כדין, תוך גרימת סבל חמור בכוונה".
יחד עם כתב האישום, הוגשה גם בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו. בבקשה ציינה עו"ד נעום כי בידי התביעה שני עדי ראייה וגרסת בת זוגו של הנאשם, אשר שהתה במסעדה ולדבריה ביקשה מהנאשם לגרש את גורי החתולים אשר נכנסו אל תוך קיר גבס בעסק.
בהמשך תיארה כיצד ראתה את בן זוגה שב לכיוונה עם שתי חתיכות גבס כשהוא אומר לה כי זרק את גור החתולים. כמו כן ציינה כי ראתה את גור החתולים מת.
עדיין לא התקבלה החלטה לגבי המשך מעצרו של הנאשם והתביעה כבר הצהירה כי אם תמצא חלופת מעצר ראויה לנאשם היא תשקול זאת בחיוב.
הנאשם המיוצג ע"י עו"ד עידן רז ועו"ד סלומון היילה מהסניגוריה הציבורית. בדיון המשפטי שהתקיים ערב חג השבועות הם ביקשו ללמוד את חומר הראיות נגד מרשם, טרם יעלו את טיעוניהם. השופט נעתר לבקשתם ומחר יתקיים דיון בעניין המשך מעצרו של הנאשם.
עו"ד רז: "מדובר באדם נורמטיבי, ללא עבר פלילי, נעצר לראשונה בחייו והמעצר הוא שוק והלם עבורו. אנחנו מקווים מחר נשחרר אותו לחלופת מעצר".