צעיר בן 18 חשוד שתקף את אחיו ודקר אותו. התקרית ארעה לפני כמה ימים בבית האחים בקרית ביאליק, והחלה כאשר החשוד תקף את שני אחיו ואף איים לרצוח אותם. לאחר מכן לקח סכין ודקר את אחד מהם בידו וגרם לו לחבלה. כמו כן גרם הצעיר נזק לרכוש בדירה. שוטרי תחנת זבולון שהוזעקו לדירה עצרו את החשוד.
מדברי המשפחה עולה כי הרקע לקטטה הוא שימושו של הצעיר בסמים וחשד כי הוא סוחר סמים. בחיפוש שערכה המשטרה בדירה נימצא סם מסוג קנביס. הצעיר לעומת זאת טען בחקירתו כי האחים הם אלה שתקפו אותו והוא ניסה להגן על עצמו. ביום שני הובא החשוד לבית המשפט ונציג המשטרה רנ"ג שמעון תורג'מן ביקש להאריך את מעצרו בשבוע. בדיון המשפטי ציין רנ"ג תורג'מן כי מדובר ב"ארוע חמור שבנס לא הסתיים באסון". כמו כן הציג נציג המשטרה לבית המשפט תמונות של הסכין הדקירה והסמים שנתפסו.
1 צפייה בגלריה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
סנגורו של החשוד, עו"ד רן שחם, טען כי מרשו הוא הקורבן: "מרשי טוען לאלימות קשה כלפיו ע"י שני אחיו והוא ספג חבלות בחלקי גוף שונים לרבות בפנים, בחזה ובגב שלא תועדו. יש לו טענה להגנה עצמית. השימוש בסכין הייתה כדי להפחיד את האחים שלא ימשיכו להכותו. זו טענתו".
שופט בית משפט השלום בקריות, יוסי טורס, נעתר לבקשת המשטרה בחלקה והאריך את מעצרו של הצעיר ביומיים. בבקשה הורה למשטרה לתעד את החבלות שהחשוד טוען לגביהם.