מתחם חוצות המפרץ, הנמצא בבעלות קבוצת אשטרום נכסים וקבוצת קניוני עופר מקבוצת מליסרון, נערך לבידול: במסגרת זו יוקם מתחם חדש על שטח של 5,000 מ"ר נוספים, שיהווה מרכז Outlet של מותגי אופנה בינלאומיים.
כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
ההחלטה להשקיע סכום כה גדול באה במטרה להילחם במרכזיים המסחריים החדשים לאורך כביש ההסתדרות, מתחם איקאה ומתחם IWAY
בניגוד למתחמים החדשים, חוצות המפרץ הוא מרכז קניות פתוח, המשתרע על שטח עצום של כ-200 אלף מ"ר, מתוכם 60 אלף מ"ר בנוי ומושכר. חוצות המפרץ כולל כיום כ-100 מותגים מובילים.
במסגרת המהלך יתווספו כ-5,000 מ"ר חדשים, שבנייתם עתידה להסתיים בחודש אוקטובר 2014. המבנה החדש יציע שתי קומות. הקומה המרכזית הושכרה לחברת פקטורי 54 על שטח של כ-2,500 מ"ר, והוא יכלול מותגי יוקרה בקונספט Outlet, בהם ארמני, הוגו בוס, מייקל קורס, מיסוני, פרד פרי, דולצ'ה וגבאנה, קלווין קליין, ג'וסי קוטור ועוד.
כמו כן, מתוכננות להצטרף חנויות של אמריקן איגל, צ'ילדרס פלייס, ועוד.
מוטי סלע, מנכ"ל אשטרום נכסים: "אנו רואים חשיבות גדולה במהפך שנעשה במתחם חוצות המפרץ. נמשיך לקדם ולשפר את מגוון היצע החנויות והמותגים עבור לקוחותינו".
חיים חורש, מנכ"ל Outlet חוצות המפרץ: "המהלך נועד למצב את חוצות המפרץ כמתחם ה־Outlet המוביל באזור הצפון וכאחד משלושת מתחמי הקניות הפתוחים, המוצלחים במדינה.
"אנו היחידים באזור הצפון, ועל כן חשוב לנו ליצור בידול מהמתחרים, באמצעות הכנסת רשתות בינלאומיות מובילות לצד הרשתות המובילות הקיימות במתחם. אנו מאמינים שמהלך זה יגדיל בכ–20 אחוז את מספר המבקרים במתחם".