עיריית קרית ים מציעה את "חוף הבתולה" למכירה באתר המכירות הפומביות העולמי ebay. בסוף השבוע פרסמה העירייה מכרז למכירת 12 דונם לאורך חוף הים שלה אשר בו נראתה, לדברי עדי ראייה, בתולת ים.
הדיווחים על בתולת הים ועל הפרס בגובה מיליון דולר אותו מציעה העירייה למי שיביא הוכחות חותכות לקיומה של בתולת הים, הביאו למקום מבקרים וכן עוררו עניין רב בקרב התקשורת העולמית שאף כיסתה את הסיפור.
החוף מוצע למכירה (מתוך ebay)
בעירייה הסבירו השבוע: "אנו מבקשים להוציא לפועל את הפוטנציאל התיירותי של העיר ולממש את התוכניות להקמת מרכז תיירות לאורך חופיה באמצעות שווק האדמות שלאורך החוף למטרה זו".
"מן הראוי לציין כי מדובר ברצועת חוף ייחודית לאורך חופי הים התיכון בכלל ומדינת ישראל בפרט שכן תוכניות המתאר במקום הן מן הבודדות המאפשרות בניה לצורך תיירות בקרבה כזו לים".
באתר המכירות הבינלאומי פונה ראש העיר, שמואל סיסו ליזמים ומציע להם ליצור עימו קשר לצורך השתתפות במכרז והוא אף פרסם את מספר הטלפון בלשכתו.
הפנייה של ראש העיר ליזמים (מתוך ebay)
כמחיר התחלתי מופיע בפרסום סכום של שלושה מליון דולר למתעניינים ברכישה. כמו כן, המודעה מפנה את הגולשים לכתבה ששודרה בנושא לאחרונה ברשת הטלוויזיה CNN .
מהעירייה נמסר עוד: "ככל הידוע זו הפעם הראשונה שבה רשות מקומית בישראל מפרסמת מכרז באתר ebay.
"בעירייה משוכנעים שפרסום זה יביא יזמים בינלאומיים מכל רחבי העולם אשר יבקשו לנצל את ההזדמנות ולרכוש את הקרקע לצורך פיתוח תיירותי במקום".