אתמול (שני) פרסמה המשטרה הודעה כי היא מבקשת סיוע באיתורו של ליאור טולדנו (43), תושב קרית מוצקין, שיצא מביתו ברחוב עוזי חיטמן בשעה 08:30, ומאז נעלמו עקבותיו.
2 צפייה בגלריה
נעדר, ליאור טולדנו
נעדר, ליאור טולדנו
נעדר, ליאור טולדנו
(צילום: באדיבות המשפחה)
טולדנו, נשוי לדלית ואב לילד בן 9 מנישואיו הראשונים ולבת בת 3 וחצי, הוא אדם מוכר בעיר, שעבד במשך שמונה שנים כמנהל חנות פיצוחים ברבמ"ד, וכעת היה בתחילת דרך חדשה של חנות עצמאית שהתכוון לפתוח.
קראו עוד >>
אשתו, דלית טולדנו, סיפרה היום (שלישי) למיינט קריות: "ליאור יצא מהבית כרגיל, הוא התכוון לקנות עוד מספר דברים שהיו חסרים לו לחנות החדשה שפתח ברמב"ד אחרי שנים שהיה עובד שכיר כמנהל חנות פיצוחים. ניסיתי להשיג אותו טלפונית והוא לא ענה.
2 צפייה בגלריה
נעדר, ליאור טולדנו
נעדר, ליאור טולדנו
"מקווים לבשורות טובות". נעדר, ליאור טולדנו
(צילום: באדיבות המשפחה)
"בשעה אחת וחצי בצהריים כבר פניתי למשטרה כי הרגשתי שמשהו לא בסדר. ליאור תמיד עונה לטלפונים והטלפון שלו היה כבוי. המשטרה התחילה בחיפושים ומאז אני מאוד דואגת. ליאור הוא אבא מסור ומאוד מעורב, הילדים שואלים איפה אבא – ואני הבטחתי להם שהוא יחזור".
רבים קיבלו בתדהמה את דבר היעדרותו של טולדנו. ציקי אבישר, יו"ר האופוזיציה בעיר, סיפר: "ליאור הוא איש שתורם בסתר לנזקקים. הוא איש חייכן שהרבה מאוד תושבים מכירים אותו. מי שנכנס לרבמ"ד פגש בחיוך שלו, וכולם מוכנים לעזור ולחפש ומקווים מאוד לבשורות טובות".
בעקבות ההודעה שפורסמה הגיבה אחת מתושבות מוצקין כי פגשה את ליאור טולדנו בעסק של אביה בנווה גנים. דלית: "שוחחתי איתה ועם עוד אנשים והם דיווחו שראו אותו שם, אוכל ושותה והיה נראה הכל כרגיל. המשטרה חוקרת ואנחנו מייחלים לכל שבב מידע שיש לאנשים. אני הלילה לא ישנתי, הדאגה קשה".
תושבים מודאגים הקימו קבוצת מתנדבים שמוכנים לצאת לביצוע חיפושים בהתאם לדיווחים בשטח. אריק מוגרמן, מרכז את הדיווחים מהשטח ופניות של תושבים המעוניינים לסייע.
כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד 100 של המשטרה או לתחנת משטרת זבולון, בטלפון: 048464444.
פורסם לראשונה: 14:05, 05.04.22