תושב קרית ביאליק בת 37 נעצרה בחשד שתקפה שוטרת שהגיעה לטפל בארוע אלימות ופצעה אותה באורח קל. בדיון בהארכת מעצרה טענה באת כוחה של החשודה כי השוטרת נתנה לבן הזוג שתקף אותה סיגריה, ולכן החל העימות. היא שוחררה על ידי בית המשפט.
1 צפייה בגלריה
שוטרת
שוטרת
שוטרת
(צילום המחשה: shutterstock)
היום (שבת) לפנות בוקר, הגיעה השוטרת לטפל בארוע של אלימות בין בני זוג סמוך לאחד המועדונים באזור הקריות. לטענת המשטרה, האישה תקפה את השוטרת ופצעה אותה באורח קל.
קראו עוד >>
הערב (שבת) היא הובאה לדיון בבית משפט השלום בחיפה לאחר שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרה בחמישה ימים.
במהלך הדיון ביקשה באת כוחה לשחרר את החשודה, אם חד הורית לשלושה ילדים קטנים. "האירוע החל בעקבות מכות שהחשודה כאן קיבלה", אמרה.
"מדובר בבחורה ללא עבר פלילי לא ברור מדוע בסיטואציה היא נעצרה, האירוע כלפי השוטרת התרחש בעקבות העובדה שלאחר שמשטרה מגיעה לאירוע שבו היא חוטפת מכות, אותה שוטרת נתנה לבן הזוג שלה שפיצץ אותה מכות סיגריה ולכן התלהטו העניינים".
סגנית נשיאת בית משפט השלום בחיפה, השופטת טל תדמור-זמיר, החליטה לשחררה בתנאי שתתייצב במשטרה על פי דרישה. על מנת להבטיח מילוי התנאי היא נדרשה לחתום על ערבות עצמית בסך של 1,500 שקל.
"עיינתי בתיק החקירה ושוכנעתי כי בשלב זה קיים יסוד סביר לחשד לפיו החשודה אכן ביצעה את העבירה המיוחסת לה, אולם לא שוכנעתי שהמשך החקירה מחייב את מעצרה לא בפן של מסוכנות ולא בפן של חשש לשיבוש חקירה", כתבה.
פורסם לראשונה: 21:55, 28.08.21