בית משפט השלום בחיפה שחרר היום (שני) בתנאים מגבילים שישה חשודים בפרשת השחיתות בקריות. השישה נשלחו לשבוע מעצר בית בערבות עצמית של 15 אלף שקל ונאסר עליהם ליצור קשר עם נחקרים אחרים.
3 צפייה בגלריה
יוסי לאטי בבית המשפט, היום
יוסי לאטי בבית המשפט, היום
הקבלן יוסי לאטי וסניגורו עו"ד שמואלי בבית המשפט, היום
(צילום: מירית פנחס)
עם זאת, לטענת המשטרה, החקירה בפרשייה עדיין נמשכת. מעצרו של יוסי אזריאל, החשוד המרכזי בפרשה, הוארך אמש (ראשון) עד ליום חמישי כאשר לאחר מכן צפוי אף הוא להשתחרר.
ביום שלישי שעבר הפכה גלויה חקירה של היחידה הארצית לחקירות הונאה, להב 433, בפרשת שחיתות בקריות. במסגרת החקירה נעצרו מספר חשודים במעורבות בפרשה.
3 צפייה בגלריה
יוסי אזריאל עם עו"ד ששון בר-עוז
יוסי אזריאל עם עו"ד ששון בר-עוז
עדיין במעצר. יוסי אזריאל עם עו"ד ששון בר-עוז
(צילום: נחום סגל)
החשוד המרכזי, סגן וממלא מקום ראש עיריית קרית ביאליק, יוסי אזריאל, המכהן כיו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בקריות, שני בניו טום ובן אזריאל, גיל אוחיון, בעלים של חברת פרסום 'פסגות ערד', יוגב עמר ואבי אטיאס בעלי חברה לניהול ואחזקת מבנים, 'פסגות ניהול' והקבלן יוסי לאטי מקרית אתא, בחשד למעורבות בעבירות של מתן שוחד, קבלת שוחד, מרמה בנסיבות מחמירות, חוק איסור הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, איומים ועבירות על פי פקודת מס הכנסה, כל אחד על פי חלקו בפרשה.
"על פי החשד, פעל אזריאל מתוקף תפקידו בוועדה לתכנון ובניה, בצוותא עם בני משפחתו ואחרים, על מנת להיטיב עם קבלנים ובעלי אינטרסים בתמורה לקבלת טובות הנאה לו, לבני משפחתו ולמקורביו", נמסר מהמשטרה.
3 צפייה בגלריה
עוד גבי שמואלי
עוד גבי שמואלי
עו"ד גבי שמואלי
(צילום: פרטי)
היום, כאמור, הובאו החשודים לדיון בבית המשפט ושוחררו בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית של שבעה ימים, איסור להיכנס למשרדי הועדה לתכנון ובניה בקריות, איסור ליצור קשר עם מעורבים אחרים בפרשה עד אמצע אפריל, פרט לבני משפחה. וכן, חתימה על ערבות עצמית בגובה 15 אלף שקל. כמו כן נאסר עליהם לצאת מהארץ מבלי אישור היחידה החוקרת.
פורסם לראשונה: 13:04, 28.03.22