לשכת התביעות זבולון הגישה לבית משפט השלום בקריות כתב אישום נגד תושב עכו בן 20, בגין תקיפה מעסה בקרית מוצקין וגניבת שרשרת ותליון יקרי ערך.
2 צפייה בגלריה
עיסוי מיני
עיסוי מיני
עיסוי
(צילום אילוסטרציה: canva)



מכתב האישום עולה' כי המתלוננת מטפלת באמצעות מסאז'' בביתה בשדרות גושן במוצקין. ב־22 ביוני, התקשר הנאשם למתלוננת וביקש לתאם עיסוי במקום, תמורת תשלום של 300 שקל. בסביבות השעה 16.46 הגיע הנאשם למקום לטיפול והיא אכן החלה לטפל בו. בשלב מסוים חרה אפו של הנאשם, שלא היה מרוצה מהטיפול והוא החל לתקוף את המתלוננת הכה אותה באגרופים בפניה וחנק אותה בצווארה בשתי ידיו. הנאשם גם איים על המתלוננת תוך שהוא אמר לה: "את לא יודעת מי אני ואת לא יודעת מה אני מסוגל לעשות לך".

2 צפייה בגלריה
שרשרת זהב
שרשרת זהב
שרשרת זהב
(צילום אילוסטרציה: canva)

המתלוננת ניסתה להתחמק וברחה לכיוון הדלת: "בתגובה לכך, תקף אותה הנאשם כדי לגנוב ממנה, משך אותה מהשיער לאחור, הטיח אותה על הספה במקום והמשיך להכותה באגרופים לפניה. בנסיבות אלה, ניסתה המתלוננת להדוף את הנאשם מפניה ובעטה בו על מנת להרחיקו ממנה".
הנאשם המשיך לתקוף, תלש מצווארה שרשרת זהב ששוויה 24 אלף שקל, ונמלט. כתוצאה ממעשיו נגרמו לה חבלות.
במקביל לכתב האישום, הגישה התביעה בקשה למעצר עד לתום ההליכים בה היא מפרטת את הראיות נגדו, כולל עדות של שכנה וחברה של המתלוננת. הנאשם, כך לפי הבקשה למעצר, קשר עצמו למקום ולזמן האירוע אך מסר כי המתלוננת היא זו שתקפה אותו. לגבי השרשרת, שנמצאה בדירתו, ציין הנאשם כי היא "נתקעה לו ביד בטעות". התביעה: "מדובר במעשה אלים, מסוכן ומטריד. מעשה נועז, העלול להתלקח ולהחמיר במהירות, המעיד על מסוגלות עבריינית גבוהה. הנאשם בחר את קורבן העבירה, מתוך מגמה להשיג כסף ורכוש, וביצע את המעשים תוך פגיעה חמורה בתחושת הביטחון של אזרחית תמימה".