רצח מתוך נקמה? תום בר, בן 29 מקרית אתא הוא העבריין שנמצא אתמול ירוי במכונית בחורשה ליד פרדס חנה. אחיו, אריאל, בן 29, נרצח לפני כחודש וחצי בקרית אתא.
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברחוב שיבת ציון בקרית אתא
זירת הרצח ברחוב שיבת ציון בקרית אתא
זירת הרצח של אביב אלימלך ברחוב שיבת ציון בקרית אתא
(צילום: דוברות המשטרה)
המשטרה פרסמה כי קורבן הרצח בפרדס חנה הוא תום בר (29), תושב קרית אתא המוכר למשטרה. בר אותר הלילה ירוי וללא רוח חיים בחורשה סמוך לבית העלמין ביישוב. ברשותו של הנרצח לא נמצאו תעודות, וגופתו הועברה לזיהוי ולנתיחה במכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.

3 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברחוב הרב עוזיאל
זירת הרצח ברחוב הרב עוזיאל
זירת הרצח של אריאל בר בחודש מאי בקרית אתא
(צילום: איחוד הצלה)

אביב אלימלך (22) נרצח ב-10 במאי ביריות בקיוסק ברחוב שיבת ציון בקרית אתא. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. אלימלך מוכר למשטרה מתחום עבירות הסמים. המתנקש הגיע רכוב על קטנוע, ירה בו ונמלט. פחות מארבע שעות לאחר מכן אירוע ירי נוסף התרחש בעיר. אריאל בר, בן 29, נרצח ברחוב הרב עוזיאל.
ב-12 במאי נעצר בר בחשד לרצח אלימלך. תום הוא אחיו של אריאל בר (29), שנרצח לפני חודש וחצי ביריות בקרית אתא שעות ספורות לאחר רצח אלימלך - והוא נעצר בעת שהגיע לזהות את גופת אחיו.

3 צפייה בגלריה
זירת הרצח ברחוב שיבת ציון בקרית אתא
זירת הרצח ברחוב שיבת ציון בקרית אתא
אביב אלימלך ז"ל
(צילום: דוברות המשטרה)

בר הובא בחודש מאי האחרון לבית משפט השלום בחיפה, שם ייחסה לו המשטרה חשד לעבירות של רצח, קשירת קשר לביצוע פשע וירי מנשק חם שלא כדין באופן שיש בו כדי לסכן חיי אדם. "הנ"ל חשוד בקשירת קשר לביצוע פשע ורצח לאחר תכנון של הקורבן, אביב אלימלך, בקרית אתא ביום 10 במאי. בנוסף הנ"ל חשוד בירי בנשק חם שלא כדין", נכתב בבקשת המעצר.

קראו עוד:

במהלך הדיון התברר כי בין הרצח של אלימלך לבין הרצח של אריאל בר, נעשה ניסיון לפגוע גם בתום בר, שלא שוחרר להלווית אחיו. לבסוף סניגורו הצליח לשחררו ממעצרו לאחר שהתברר כי אין לו קשר לרצח אלימלך, אך מאז השחרור בר היה בסכנה ממשית.
במהלך הלילה כאמור זוהה קורבן הרצח בפרדס חנה שאירע בשעות הלילה.