תושב הקריות (27) נעצר בסוף השבוע האחרון לאחר שבת זוגו התלוננה כי תקף אותה וקיים איתה יחסים בניגוד לרצונה ובאלימות. בחקירתו טען החשוד כי הוא זה שהזמין משטרה לאחר שאיימה עליו.
2 צפייה בגלריה
בגידה
בגידה
המתלוננת טענה כי קיים איתה יחסי מין בניגוד לרצונה בכוח ובאלימות
(צילום: shutterstock)
החשוד נעצר בסוף השבוע האחרון בעקבות תלונה שהגישה נגדו בת זוגו, לפיה הוא תקף אותה ואיים עליה במספר הזדמנויות. כמו כן טענה כי הוא קיים איתה יחסי מין בניגוד לרצונה בכוח ובאלימות. ביום שישי הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בחיפה לאחר שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים.
במהלך חקירתו טען החשוד, כי בבוקר אותו יום היה ויכוח בינו לבין בת זוגו לאחריו הוא ביקש לעזוב. בתגובה לכך היא אמרה שאם יעשה כן, היא תגיש נגדו תלונה במשטרה.

קראו גם:

כמו כן ציין, כי הוא זה שהתקשר והזמין את המשטרה לביתם על מנת שיסיעו לו להוציא את דבריו מהבית. "החשוד שמר על גירסתו בחקירתו", אמר בא כוחו.
"מדובר בבני זוג, הוא רצה להיפרד. היא איימה עליו שאם הוא ייפרד ממנה היא תגיש נגדו תלונה. הוא אפילו התקשר למשטרה וביקש שיעזרו לו לקחת את הדברים שלו", אמר.

2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
החשוד שוחרר בתנאים מגבילים
(צילום המחשה: shutterstock)

עם זאת, טענה השופטת כי ישנו חשד סביר שהוא עבר את העבירה ומעצרו הוארך ביומיים. בתחילת השבוע הוא הובא להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום בקריות. לשאלת הסניגור השיב נציג המשטרה כי החשד הסביר נגדו לא התחזק והוא שוחרר בתנאים מגבילים.