כל גיל משלם: יס פלאנט סינמול גובה מחיר כניסה מלא לבתי הקולנוע החל מגיל אפס. כך התברר השבוע, בעקבות מקרה של תושבת האזור, שנדרשה לשלם כרטיס כניסה במחיר מלא עבור תינוקת בת שלושה חודשים.
2 צפייה בגלריה
"יס פלאנט, אני איתכם סיימתי", הודיה וילדיה בקולנוע
"יס פלאנט, אני איתכם סיימתי", הודיה וילדיה בקולנוע
"יס פלאנט, אני איתכם סיימתי", הודיה וילדיה בקולנוע
(צילום: פרטי)
את הנושא העלתה הודיה בניזרי איטח (29), תושבת נשר, שהגיעה לבתי הקולנוע בקניון לב במפרץ, מרשת יס פלאנט, יחד עם שני ילדיה הגדולים ותינוקת בת שלושה חודשים.
בפוסט שהעלתה לרשת כתבה בניזרי איטח כי נתקלה במקרה של ביזיון, לטענתה, בעת שיצאה עם ילדיה לערב נחמד של פופקורן וסרט ביס פלאנט. "ברור מאליו שבילוי כזה עולה לא מעט כסף", כתבה. "כרטיס לסרט 42 שקל. פופקורן ושתייה 45 שקל. בקבוק מים 10 שקלים.
קראו עוד >>
"עד כה באמת שלקחתי הכל בחשבון. אורי שלי, בת שלושה חודשים, גוזלית קטנה, באה איתי. הבאתי איתי מנשא כדי שאוכל לתמרן בינה לבין הגדולים שצופים בסרט. כשהגעתי לקופות ביס פלאנט, נשאלתי כמה כרטיסים? בתום לב עניתי 3, אני ושני הגדולים.
"הפקידה מולי צחקה וציינה כל גיל משלם, כאשר ראתה את אורי בת השלושה חודשים בעגלה! התבלבלתי כולי, האם זה הגיוני, וביקשתי אחראי משמרת שיסביר, והוא ענה בדיוק באותה הצורה. ואני נשארת חסרת מילים".
2 צפייה בגלריה
יס פלאנט בסנימול
יס פלאנט בסנימול
יס פלאנט בסנימול
(צילום: שרון צור)
בפוסט, שזכה לאלפי תגובות ושיתופים, הוסיפה האם: "האם זה הגיוני? ילדה בת שלושה חודשים? ריבונו של עולם שלושה חודשים. לא תופסת כיסא, לא נהנית מהסרט, היא איתי כי לא היה לי היכן להשאירה. האם זה הגיוני לשלם עליה 42 שקלים לכרטיס? אז התלבטתי בין האכזבה של הילדים לעיקרון. ובמקרה הזה הילדים ניצחו, ושילמתי. אני בהלם מעצמי, זה ביזיון! יס פלאנט, אני איתכם סיימתי!".
בין אלפי התגובות, שרובן היו סביב המלים ביזיון והזיה, היו גולשים שטענו כי הרשת חייבת לפצות את האם ואחרים אף טענו כי יפסיקו לבקר ביס פלאנט וקראו לחרם נגד הרשת.
מרשת יס פלאנט נמסר: "הביקור בקולנוע מחויב בתשלום עבור כל גיל, כמצוין מבעוד מועד בכלל פלטפורמות מכירת הכרטיסים. מעבר לעובדה שעבור רכישת כרטיס לתינוק מוקצה כיסא כמו לכל אורח, ניסיון העבר מלמד כי נגרמות הפרעות רבות על ידי תינוקות והוריהם באולם, מה שגורע מהנאת הצפייה עבור שאר האורחים, אשר שילמו את מיטב כספם".
בשיחה למיינט קריות ציינה בנזירי איטח כי הופתעה מכמות התגובות שקיבלה. "לא כיוונתי לזה, זה פשוט קרה. לדעתי, זה בגלל שלאנשים נמאס לשלם במדינה הזו על כל דבר. אנשים הזדהות איתי. היו גם תגובות קשות, ביקרו את ההורות שלי, איך אני לוקחת ילדה בת שלושה חודשים לסרט והורסת לה את האוזניים. אבל לרוב התגובות היו מכילות. קיבלתי גם תגובות מבתי קולנוע אחרים, שסיפרו לי שעד גיל שלוש, אצלם הכניסה בלי כסף".
ביס פלאנט טענו כי הם גובים כסף כדי להקטין את כמות התינוקות שיכולים לגרוע מהנאת הצפייה.
"קודם כל, לפני הסרט דאגתי שהילדה לא תישן, כך שמרגע שהיא נכנסה, היא נרדמה. אבל אילו היו אומרים לי שאין כניסה לתינוקות בגלל שהם עלולים להפריע, הייתי מקבלת, ויכולתי להסביר לגדולים שלי למה זה קורה. אבל לומר לי תשלמי ואחר כך זה בסדר שהילדה תרעיש, זה לא סבבה. אגב, האולם היה חצי ריק כשהגעתי באיחור של רבע שעה. קצת מצחיקה התגובה שלהם. ברוב המקומות אין כל בעיה להכניס, בלי תשלום, ילדה בגיל הזה".
פורסם לראשונה: 16:48, 26.07.22