כתב אישום הוגש השבוע לבית משפט השלום בקריות נגד תושב קרית ים בן 54 שביצע שורה של עבירות, החל מתקיפת קטינה ועד לבריחה ממעצר.
2 צפייה בגלריה
קטינה עצובה
קטינה עצובה
הנאשם תקף את הקטינה שלא כדין
( צילום המחשה: shutterstock)

מהאישום עולה, כי ב־10 בדצמבר השנה, בשעה 09.00, נסעה קטינה בת 16 באוטובוס קו 11 בקרית ים. "באותן הנסיבות, עלה הנאשם לאוטובוס והתיישב ליד הקטינה. במהלך הנסיעה, תקף הנאשם את הקטינה שלא כדין ושלא בהסכמה באופן שחכך עם ידו הימנית את גוף המתלוננת".
אחד מנוסעי האוטובוס, שזהותו לא ידועה, הבחין בנעשה, ניגש למושב הנאשם והכה אותו מכות נמרצות. מיד לאחר מכן ירד מהאוטובוס תוך שהוא צועק לנאשם: "יא בן זונה, מה אתה מטריד קטינה".
בעקבות התקיפה נגרמו לנאשם חבלות ושברים בעצמות הפנים. למשמע הצעקות של הנאשם, עצר נהג האוטובוס את הנסיעה, בתחנה ברחוב ויצמן בקרית ים, והזמין משטרה. בנסיבות אלו ניגש הנאשם לחזית האוטובוס ועקר מגב מהשמשה השמאלית, הכה באמצעותו את שמשת האוטובוס וגרם לסדקים ולנזק בשווי של 4,000 שקל.
הנאשם הובא לתחנת זבולון, לשם הוזמן אמבולנס כדי שיפנה אותו לטיפול רפואי. הנאשם, מסיבה לא ברורה, תקף את נהג האמבולנס בכך שזרק לעברו קופסאות שהיו בתוך האמבולנס.

2 צפייה בגלריה
תחנת משטרת זבולון
תחנת משטרת זבולון
הנאשם תקף שני שוטרים, בעט בהם וירק לעברם. תחנת משטרת זבולון
(צילום: נחום סגל)

ב־11 בדצמבר, בשעה 8.00, בבית החולים רמב"ם, בעת הנאשם היה תחת פיקוח של שני שוטרים, איים הנאשם עליהם באומרו: "אם היה לי סכין, הייתי דוקר אותך בחזה". מיד לאחר מכן הוא תקף את אחד השוטרים ובעט לו במצח ובחזה תוך שהוא גרם לו חבלה של ממש. בהמשך תקף עוד שני שוטרים, בעט בהם וירק לעברם.
ב־17 לדצמבר קבע שופט בית משפט השלום בקריות, יוסי טורס, כי הנאשם יהיה מאושפז בבית החולים הפסיכיאטרי "מעלה כרמל", למשך יומיים.

קראו עוד:

ב־18 בדצמבר הובא הנאשם לטיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה ומשם נסע לביתו ברחוב רמב"ם בקרית ים.
"במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם שלא כדין ושלא בהסכמה את הקטינה ואת השוטרים, גרם חבלה במזיד ברכב, איים בפגיעה שלא כדין בגופו ובחייו של השוטר בכוונה להפחידו או להקניטו וכן ברח ממשמורת חוקית", נכתב בכתב האישום שכולל 5 סעיפים: איומים, בריחה ממעצר, תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו, תקיפת עובדת ציבור, חבלה במזיד לרכב.