בית משפט השלום בקריות האריך אתמול (ראשון) בשלושה ימים את מעצרו של צעיר בן 20 מעכו, בחשד כי שדד תכשיט יקר ערך מאישה שאירחה אותו בקרית מוצקין, תוך שימוש באלימות.
2 צפייה בגלריה
תכשיטים
תכשיטים
תכשיטים
(צילום אילוסטרציה: canva)
שוטרי תחנת זבולון פתחו בסוף השבוע בחקירה לאחר קבלת דיווח אודות שוד כלפי אישה בדירתה בקרית מוצקין. בזמן שהקורבן אירחה בדירתה צעיר, תושב עכו בן 20, שדד החשוד מצווארה תכשיט יקר ערך, תליון עם מגן דוד מזהב, ונמלט מהמקום.
שוטרי תחנת זבולון החלו בפעולות חקירה מהירות וכעבור זמן קצר הצליחו להתחקות אחר החשוד בביצוע המעשה, הגיעו אליו ועצרו אותו לחקירה. בחיפוש בביתו של החשוד נתפס התכשיט שנשדד בקרית מוצקין.
השבוע הובא החשוד לבית משפט השלום בקריות ונציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו ב-8 ימים נוספים בגין עבירת שוד.

2 צפייה בגלריה
עצור
עצור
בחיפוש בביתו של החשוד נתפס התכשיט שנשדד
(צילום: ShutterStock)

במהלך הדיון ציין נציג המשטרה, עו"ד צביקה אמיר, טען כי בחקירה החשוד קשר עצמו לזמן, למקום ולאירוע אך הכחיש את עניין השוד. עוד ציין כי למתלוננת נגרמו חבלות, החשוד אף משך אותה בשערות והכניס לה מספר אגרופים וכי יש לו עבר פלילי בגין גניבות.

קראו עוד:

סניגורו של החשוד, עו"ד עבד פיראס, מהסניגוריה הציבורית, ציין כי מרשו מסר גירסה וטען כי רק לאחר החקירה נמסר לסניגוריה על עצם המעצר ועל היותו דובר ערבית. לדבריו, אין היכרות מוקדמת בין החשוד למתלוננת ולכן אין חשד לשיבוש הליכי חקירה. עו"ד פיראס ביקש לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים או לחילופין לצמצם את ימי המעצר.
השופט ערן נווה קבע, כי לא מצא פגם בהליך החקירה וכי לחשוד, דובר ערבית, הוזעק עורך דין שמדבר בשפה הערבית. השופט ציין, כי החשוד קשר עצמו לאירוע ולמקום וקבע כי קיים חשד סביר נגד החשוד. "אני מורה כבר כעת להעביר את התיק לעיונו של הפרלקיט המלווה", פסק השופט נווה והאריך את מעצר החשוד בשלושה ימים נוספים.