"פתאום היה רעש עוצמתי בשמיים, פיצוץ מאוד חזק בשלוש בלילה שהעיר את כל השכונה שלנו. לכמה רגעים הייתי בטוחה שנפתחה חזית בצפון. הילדים קפצו בבהלה מהמיטות שלהם, וביקשו לישון בחדר השינה שלנו". כך סיפרה למיינט קריות, ענבל, תושבת קרית ביאליק ואם לשניים.
2 צפייה בגלריה
רעמים וברקים
רעמים וברקים
רעמים וברקים
(צילום: Shutterstock)

תושבים רבים שמעו הלילה (שבת) רעמים חזקים, שיצרו הדף והרעידו מרפסות ובניינים, וחשבו שמדובר במתקפת טילים של חיזבאללה. "אחרי שבעה באוקטובר אני כבר לא אותו בן אדם. כל רעש מקפיץ אותי ואני כל הזמן בחרדה", סיפרה ענבל.
לאירועים המחרידים שהתרחשו בשבת השחורה יש השלכות רבות ולא פשוטות על הציבור - רבים חוו טראומה מהמאורעות, וחלקם חווים טראומה חוזרת. מאות התגובות בפייסבוק יעידו עד כמה המקרה של ענבל משקף את הלך הרוח בציבור.
אחד הגולשים כתב: "היה הרעם הכי חזק ששמעתי נשמע כמו נפילות ישר חיפשתי בחדשות אם היה התפתחות בצפון כי היו אתמול התקפות באזור הגליל. זה העיר אותי הייתי בטוחה שזה טיל ממש מפחיד".

קראו עוד:

גולשת נוספת: "זה היה מלחיץ ברמות. אם זה רעם, זה הרעם הכי חזק ששמעתי אי פעם. הייתי בטוחה שיירטו טיל לחלל מרוב שזה היה חזק". תושב הקריות: "רעם? זה היה הרעם הכי מוגזם ששמעתי 30 שנים".
גולשת נוספת כתבה: "הבת שלי היתה בדרך חזרה במונית הביתה בזמן שהיו הרעמים המטורפים האלה, היא נכנסה ללחץ אמרה שלא ראתה ברקים כאלה בחיים, הנהג עצר בצד והרגיע אותה, נכנסה הביתה ברעידות".

2 צפייה בגלריה
גשם
גשם
גשם צפוי לרדת הלילה
(צילום: canva)

התחזית: הלילה (שבת) צפוי גשם מקומי, ברובו קל, בצפון הארץ, מלווה בסופות רעמים בודדות. מחר (ראשון) צפויים גשמים מדי פעם, וייתכנו סופות רעמים בודדות. בחרמון יירד שלג.
פורסם לראשונה: 18:38, 27.01.24