אזעקות המתריעות על ירי רקטות וטילים הופעלו בקרית ביאליק (15:03) ובשורת יישובים במפרץ חיפה. אפק, קרית חיים ושמואל, כפר ביאליק, קרית ים, קרית מוצקין, אזור תעשייה קרית ביאליק.
2 צפייה בגלריה
נפילת רקטה
נפילת רקטה
סמוך לרכסים אותר שריד רקטה
(צילום: דוברות המשטרה)
אזעקות הופעלו גם בעכו, בצפון חיפה ובשורת יישובים בגליל המערבי, בהם ג'דיידה מכר, עין המפרץ, כפר מסריק, אזור תעשייה בר-לב, אזור תעשייה שער נעמן, אזור תעשייה קרית ביאליק, אבו סנאן, אפק, אחיהוד ויסעור.
המטח האחרון הוא בעקבות תקיפה של צה"ל ברובע הדאחייה, מעוז חיזבאללה בבירה הלבנונית, כאשר יעד החיסול הוא איברהים קביסי, ראש מערך הטילים של חיזבאללה.

2 צפייה בגלריה
יירוט מעל למרכז העיר קרית אתא
יירוט מעל למרכז העיר קרית אתא
יירוט מעל למרכז העיר קרית אתא
(צילום: איחוד הצלה)
ממשטרת ישראל נמסר: "טיפול משטרת ישראל בזירות נפילה בגזרת במחוז חוף - מטח לעבר הקריות, עכו והגליל המערבי.
"שוטרי מחוז חוף פועלים במספר מוקדי נפילה של שברי יירוט באזור הקריות, עכו והגליל המערבי. בשלב זה אין דיווח על נפגעים. ישנו דיווח על נזק לרכבים חונים משברי יירוט בג'דיידה מכר ללא נפגעים. סמוך לרכסים אותר שריד רקטה.

תיעוד מיירוטי כיפת ברזל ברחבי הצפוi
(צילום: צלם לא ידוע, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

"השוטרים וחבלני המשטרה של מחוז חוף מזנקים לזירות השונות ומבצעים סריקות להסרת סיכון ובתוך כך מטפלים בפריטי האמל"ח במוקדים.
"אנו קוראים להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומר נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".
מדוברות כבאות והצלה נמסר: "לוחמי האש מתחנת קריות ביצעו סיורים בגזרה שבה היו התראות על נפילות ושללו כל נפילה של טיל או שברי מיירטים. במקביל חילצו שתי משפחות אשר נתקעה להם דלת הממ"ד".


קראו עוד:

מדוברת מד"א נמסר: "בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בצפון הארץ. צוותי מד"א יצאו לסרוק זירות בהן התקבלו דיווחים. בשלב זה לא ידוע נפגעים. עדכון בהמשך במידת הצורך".

תיעוד מיירוטי כיפת ברזל בקרית ביאליק
(צילום: משה לוי)

דובר צה"ל עדכן כי ביממה האחרונה המריאו טייסות הקרב של חיל האוויר למאות גיחות התקפה בשמי לבנון, לטובת הסרת איום ופגיעה ביכולות חיזבאללה, והטילו כ-2,000 חימושים לעבר כ-1,500 תשתיות טרור בעומק ובדרום המדינה. נמסר כי מטוסי הקרב ממשיכים בפעילות ותוקפים גם בשעות אלו.
פורסם לראשונה: 15:25, 24.09.24