תושב קרית ביאליק, בן 30, נעצר אמש (שני) בחשד כי השליך בקבוק תבערה לעבר פאב 'מילקה בר' בקריון, לאחר שסירבו להכניסו. למקום לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. מעצרו של החשוד הוארך היום (שלישי) בבית משפט השלום בקריות בארבעה ימים.
1 צפייה בגלריה
בקבוק תבערה
בקבוק תבערה
בקבוק תבערה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אמש בשעה 23:00 לערך, הושלך בבקבוק תבערה לעבר הפאב הממוקם בקריון. לאחר קבלת התלונה המשטרה פתחה בחקירת האריוע ושוטרי תחנת זבולון פתחו בסריקות אחר החשוד. סמוך לחצות הוא אותר כאשר בגרב שלו נמצאה סכין וכמות קטנה של סמים.
קראו עוד >>
החשוד, תושב העיר, נעצר לחקירה בתחנת משטרת זבולון והבוקר (שלישי) ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים. במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי מספר ימים קודם לכן התפתח סכסוך בין החשוד לעובדי המקום לאחר שלא הכניסו אותו. הוא החל להשתולל וכוחות משטרה הוזעקו למקום. עוד טען, כי החשוד מכחיש כי היה בפאב אמש בשעה המדוברת וכן כי השליך את בקבוק התבערה.
בא כוחו של החשוד ביקש להפנותו לבדיקה פסיכיאטרית. "לעניין הימצאותו באותו הפאב לטענתו, באותו ערב הוא אמר שהוא היה בפאב, לא נכח בשעה שנטען, הוא לא ראה אש שם והוא מכחיש שהוא זרק בקבוק תעברה כלשהו", אמר.
"לעניין החזקת הסכין אני לא רואה פה עבירה, הוא יכול להחזיק סכין בביתו בכל מקום על גופו ואי אפשר לצאת מנקודת הנחה כפי שציין בא כוח המבקשת".
השופטת אלואז זערורה-עבדאלחלים האריכה את מעצרו בארבעה ימים בהסכמת הצדדים. כמו כן הורתה כי החשוד ישלח לבדיקה פסיכיאטרית.שלום בקריות.