בכל חתונה נהוג להביא צ'ק מכובד שישמש את הזוג המאושר, אך בני זוג אנונימיים החליטו להמציא "מתנה" מקורית משלהם והעניקו צ'ק מתחכם לזוג, מלווה במכתב ובו כתוב: "במקום לצאת למועדון/פאב בכל יום חמישי, נגיע כל שבוע לחתונה של זוג שאנחנו לא מכירים, נרקוד ונשתולל, נאכל ונשתה, וכך נחסוך את הכסף של הבילוי".
2 צפייה בגלריה
כלה
כלה
כלה
( המחשה: shutterstock)
תושבת קרית מוצקין, שהתחתנה לפני כשלושה חודשים, פרסמה השבוע פוסט בקבוצת הנשים 'מאמאצחיק' ובו ביקשה סיוע באיתור בני הזוג שלא הכירה, שהשתתפו בחתונתה, ואף השאירו מכתב וצ'ק מתחכם בכספת המעטפות. "לא מצאתי את הבעלים למכתב הזה", פנתה הכלה לעזרת הגולשים.
"התחתנו במרץ, וכמובן אחרי כל אירוע מגיע שלב פתיחת המעטפות. כל מי שעבר את זה יודע שיושבים גמורים מהאירוע, עם חצי עין פתוחה ומתחילים לפתוח את המעטפות. אני יודעת שהרבה פעמים יש חברים שעושים צחוקים, מתיחות, ואכן זה קרה", כתבה בפוסט.
הזוג ההמום מצא בין שאר המעטפות מאורחיהם, מעטפה ובה המכתב הבא: "הגענו לחתונה שלכם במטרה לשמח אתכם. אנחנו בני זוג צעירים בשנות העשרים המוקדמות שאוהבים מאוד לבלות וליהנות מהחיים. החלטנו להתחתן בשנתיים הקרובות. אבל כרגע אין לנו תקציב לזה. הבעיה שלנו שאנחנו מבזבזים כסף על פאבים, מסעדות, ומועדונים. ומצד שני אנחנו חייבים לחסוך כסף.
2 צפייה בגלריה
אלף נשיקות לחתן ולכלה'
אלף נשיקות לחתן ולכלה'
המכתב והצ'ק. "אלף נשיקות לחתן ולכלה'
(צילום: מתוך הפייסבוק)
"עלה לנו רעיון - במקום לצאת למועדון/פאב בכל יום חמישי, נגיע כל שבוע לחתונה של זוג שאנחנו לא מכירים, נרקוד ונשתולל, נאכל ונשתה. וכך נחסוך את הכסף של הבילוי. הכל למען מטרה טובה.
"אז הפעם, עזרתם לנו מבלי מודע לקיים ולהעמיד חופה בישראל", כתבו בני הזוג האנונימיים והמשיכו: "אתם בטח עכשיו יושבים ופותחים את כל המעטפות צ'קים שקיבלתם.
"אתם קוראים את המכתב ברכה שלנו וקצת כועסים עלינו. מראש מבקשים סליחה ואנחנו בטוחים שההורים שלכם ירגיעו אתכם ויגידו לכם 'עשיתם מצוה'. בטוח שכל שנה ביום הנישואים שלכם אתם תזכרו את זה ותצחקו ואולי אפילו תרימו כוסית יין ותאכלו לנו זוגיות טובה. אנחנו מאחלים לכם אושר ושמחה, זוגיות טובה עם פרגון הדדי הכי חשוב ושתמיד תחייכו. שהשמש תזרח לכם כל יום", לשון המכתב.
ואם לא די בכך, למכתב הוסיף הזוג האנונימי צ'ק, ללא פרטים מזהים, ועליו נכתב: 'שלמו לחתן ולכלה', ובסכום: 'אלף נשיקות לחתן ולכלה'. ואף בחתימה כתבה 'מזל טוב'. צ'ק כמובן חסר ערך כספי.
הכלה כתבה בפוסט: "הרגע שקראתי את המכתב נקרעתי מצחוק, וגם חשבתי שאני יודעת מי כתב אותו!!! וואלה? גאוני. אבל, אחרי תחקירים מעמיקים גיליתי שאין בעלים למכתב הזה, וממש ציפיתי שאגלה אולי אורחים לא מוכרים בסרטון של החתונה - אבל גם זה לא קרה".
פורסם לראשונה: 16:24, 03.06.22