תושב אזור חיפה (28) חשוד כי שפך כלור על פניה של חברתו ואיים לרצוח אותה. אמש (שני) הודיעה המשטרה כי בכוונתה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.
2 צפייה בגלריה
די לאלימות נגד נשים
די לאלימות נגד נשים
די לאלימות נגד נשים
(צילום להמחשה: שאטרסטוק)
מפרטי החקירה, עולה כי ויכוח על רקע יציאתו לבילוי של בחור בן 28 מטירת כרמל עם חברתו לחיים איתה הוא מתגורר ועימה הוא התעתד להינשא, הסתיים בטרגדיה. הוויכוח הסתמי התלקח, והגבר שפך על פי החשד כלור על פניה של חברתו, שנמלטה אל בית הוריה הסמוך אשר פינו אותה לקבלת טיפול רפואי.
עוד עולה מפרטי החקירה, כי החשוד בתקיפה רדף אחרי חברתו לבית הוריה, אך אלו לא איפשרו לו להיכנס. בתגובה החשוד זרק אבנים על חלונות הבית וגרם להם לנזק. לדברי אימה של הבחורה, החבר גם איים בפניה באותו המעמד, כי הוא יהרוג את בתה ויקבור אותה.
בחקירתו במשטרה הכחיש הבחור כי ביצע את המיוחס לו, אך הוא אישר את אירוע זריקת האבנים על חלונות בית הוריה. יחד עם זאת, הוא לא נתן לחוקרי המשטרה הסבר מניח את הדעת לרוגזו, ולסיבה מדוע היא ברחה ממנו אל משפחתה.
2 צפייה בגלריה
האלימות נגד נשים לא מפסיקה
האלימות נגד נשים לא מפסיקה
האלימות נגד נשים לא מפסיקה
(צילום להמחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
האירוע התרחש בסוף השבוע והחשוד נעצר והובא לבית המשפט להארכת מעצרו. אמש (שני) הודיעה המשטרה כי בכוונתה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדו.
אירוע אלים זה מצטרף לשורה של תקיפות נשים בחיפה והצפון ועלייה מדאיגה של מפלס האלימות. במסגרת האירועים האחרונים: רצח ספיר נחום (24) מעכו, ורצח סמר כלאסני (51) מחיפה. לאירועים אלו מצטרף הריגתה של ג'והרה חניפס (28) משפרעם שנהרגה מפיצוץ מטען רב עוצמה בשעה שעשתה שימוש ברכב המשפחתי. במקרה של חניפס עולה חשד כי נהרגה לאחר ניסיון חיסול של אחד מבני המשפחה כחלק מסכסוך עברייני.