קב"ט עיריית קרית מוצקין, אושרי אטיאס, הגיש השבוע תלונה בנקודת השיטור של העיר על 'פגיעה ברכוש מבנה העירייה'.
2 צפייה בגלריה
קב"ט העירייה הגיש תלונה במשטרה
קב"ט העירייה הגיש תלונה במשטרה
קב"ט העירייה הגיש תלונה במשטרה
(צילום: מצלמות האבטחה)
זאת, לאחר שבסרטון מצלמות האבטחה נצפו שני גברים יוצאים מאחד החדרים בעירייה, כשאחד מהם מפעיל ללא סיבה את מערכת כיבוי האש בבניין שנמצאת בחדר סגור בקומה השלישית, והשני נמצא לידו. פעולה זו גרמה לפריקה של מערכת כיבוי האש, שניתקה באופן אוטומטי את מערכת החשמל בבניין. לאחר מכן מתועדים השניים כשהם נכנסים בחופזה אל המעלית.
עובד העירייה עצמון מזוז, ששהה בתוך החדר בזמן שמערכת הכיבוי נפרקה עליו, מתועד אף הוא יוצא מן החדר כשהוא מחפש אחר הסיבה להפעלת מערכת הכיבוי.
ראש העיר, ציקי אבישר, סיפר: "ביום ראשון בשעות הצהריים קרסו מערכות החשמל והמזגנים בבניין העירייה בזמן שתושבים המתינו במחלקות הגבייה והחינוך בזמן קבלת קהל. הם נאלצו להמתין עד לגעת טכנאים שסידרו את הבעיה. מערכת הווידאו אוחזרה רק לקראת השעה עשר וחצי בלילה כחלק מבדיקה מקיפה של יחידת הביטחון של העירייה, כדי להבין מה גרם לקריסת מערכות החשמל בעירייה. העובד ששהה בחדר בו נפרק מיכל כיבוי האש כתוצאה מהפעלת כפתור החירום, חשש בהתחלה לדווח עליהם".

2 צפייה בגלריה
עיריית קרית מוצקין
עיריית קרית מוצקין
"פגיעה ברכוש מבנה העירייה". עיריית קרית מוצקין
(צילום:נחום סגל)

ביום שני בבוקר קב"ט העירייה הגיש תלונה במשטרה בעקבות המקרה, אולם לא ציין את זהות השניים כפי שלטענת העירייה הם זוהו בסרטון האבטחה כגורמים פוליטיים.

קראו עוד:

בעקבות פניית מיינט קריות אל השניים הם לא הכחישו לגמרי שהיו שם ושהם נראים בסרטון, אבל טענו שהם לא לחצו על מערכת הכיבוי. אחד מהם אמר: "אין לי כל עניין להתעסק בעלילות שווא", והוסיף: "במקום לנהל את העיר ולטפל למשל במזגנים שלא עובדים מזה מספר ימים בבניין העירייה, זה מה שמתעסקים? כנראה שזו הרוח החדשה במוצקין".
האדם השני מסר: "אין בכוונתי לשאת בהאשמות שווא והכפשת שמי. אני מסתייג מכל האשמה שהיא, כי לחצתי על כפתור כזה או אחר ואיני יודע מי לחץ בפועל. הידיעות שפורסמו בעניין זה, רצופות בהאשמות שווא".
פורסם לראשונה: 08:15, 05.06.24