חשוד באחזקת סמים, שניסה להסתיר סם מסוג קריסטל בעת חיפוש שערכו בלשי תחנת זבולון בביתו בקרית ים, תקף את השוטרים, ואחד מהם פונה לקבלת טיפול בבית החולים.
1 צפייה בגלריה
סמים
סמים
"הבלשים הגיעו לבית החשוד מבלי להציג צו ומבלי להזדהות". סמים
(צילום: shutterstock)
בחיפוש שנערך בביתו של החשוד (25) ביום ראשון נתפסו 4,700 שקל במזומן, 71 גרם גראס ו-10 גרם קריסטל. לטענת המשטרה, במהלך החיפוש הוא תקף את השוטרים, איים וקילל אותם.
קראו עוד >>
למחרת הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריות. "נתפס חומר החשוד כמריחואנה בחדר השינה של החשוד, שהוא מודה שזה שלו, במשקל 71 גרם, ובתחתונים 10 גרם ברוטו חומר החשוד כקריסטל. הוא גם ניסה להעלים את זה באיזושהי דרך לפני כן, וכאשר לא הצליח, הוא תקף את השוטרים", טען נציג המשטרה, רס"ב פרדי סטריזקוב, שביקש להאריך את מעצרו בשבעה ימים. "הוא נתן לאחד הבלשים אגרוף בראש ובעיטה ברגל. כמו כן הוא קילל, התנגד ואיים".
מנגד טען בא כוחו, עו"ד שלומי כהן, כי החשוד הוא זה שהותקף על ידי השוטרים, וביקש להעביר את החומר למח"ש ולשחררו למעצר בית. "ככל הנראה על סמך מידע מודיעיני שהתברר כלא מדויק, הגיעו בלשים לבית החשוד, מבלי להציג צו ומבלי להזדהות, ויצרו פאניקה בקרב בני הבית. החשוד הותקף קשות על ידי הבלשים, יש לו סימנים שתיעדתי ופגיעה בעין, בצוואר ויד ימין נפוחה, והוא נזקק לטיפול רפואי בבית חולים".
סגן נשיאת בית המשפט, השופט יוסי טורס, האריך את מעצרו בארבעה ימים. "עיינתי בחומר החקירה ואני בדעה כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו. לאור מהות העבירות המיוחסות לחשוד, חומר החקירה המונח לפני ועברו הפלילי של החשוד, קיימת עילת מעצר שעניינה מסוכנות", קבע: "כמו כן קיימת עילת מעצר שעניינה חשש לשיבוש הליכי משפט. עיינתי בפעולות החקירה שיש בכוונת המבקשת לבצע ונחה דעתי כי למצער חלקן מצדיקות המשך הימצאותו של החשוד במעצר".
פורסם לראשונה: 08:11, 06.01.22