הלם בקרית ביאליק: יצחק גוטמן (77) נשיא רוטרי קישון בעבר ויו"ר עמותת א.ש.ק לפיתוח שירותים קהילתיים, נפטר אמש (מוצ"ש) לאחר שלקה בדום לב בזמן שהצטרף למפגינים נגד הרפורמה המשפטית בסמוך לקריון.
2 צפייה בגלריה
יצחק גוטמן ז"ל
יצחק גוטמן ז"ל
יצחק גוטמן ז"ל
(צילום: פרטי)
גוטמן, היה יו"ר עמותת אשק, עמותה לפתיחת שירותים קהילתיים בקרית ביאליק, פעיל חברתי.
דודו שגיא, חבר מועדון רוטרי וחברו של גוטמן, סיפר: "חזרתי מהחוויה, הוא היה אחד המופלאים שיש, הוא רק נתן, עסק בנתינה עם לב ענק. היה פעיל ברוטרי, ארגון התנדבותי של בעלי עסקים, של אנשים שדואגים לאנשים. איציק דגל בעקרונות האלה כל חייו, היה איש חסד. הרבה שנים היה יו"ר העמותה של א.ש.ק".
לפני שנים חלה במחלה קשה אבל התגבר עליה. שגיא: "אתמול בהפגנה אמר לחברים שהוא לא מרגיש טוב וזז הצידה, והתמוטט במקום. היה אמבולנס באירוע וניסו להציל אותו ללא הצלחה. הבוקר קיבלתי את ההודעה ברוטרי, זה קשה וכואב".

2 צפייה בגלריה
יצחק גוטמן ז"ל
יצחק גוטמן ז"ל
מודעת האבל
(צילום: פרטי)

מיכל גולדשטיין, מנהלת רוטרי קישון החדשה שהחליפה את גוטמן בתפקידו רק בשבוע שעבר, הספידה אותו בהלוויה: "אני כותבת לך את המילים והלב מסרב להאמין, בכל מועדוני רוטרי מבכים את לכתך בטרם עת שולחים תנחומים למשפחה, וגם אנחנו לא מפסיקים לבכות.

קראו עוד:

"הלם גדול. הגעת למועדון קישון לפני 20 שנה, ובצעת שלל תפקידים, מזכיר, נשיא ואחראי על פרויקט סלי המזון עם חסד מציון.
"ברביעי האחרון נפגשנו בערב חילופי נשיאים, מי היה מאמין שזה יהיה החיבוק האחרון?", אמרה בצער. "הייתה לי הזכות לקרוא לך חבר, ללמוד ממך ולצערי לא הספקתי הכל. אני מבטיחה לך להמשיך את דרכך, להמשיך ולהפיץ את הטוב".
פורסם לראשונה: 20:04, 09.07.23