כתב אישום הוגש לבית משפט השלום בקריות נגד תושבת קרית ביאליק בת 40, בגין תקיפת עובדת בחנות נוחות בעיר, איומים כלפיה וכלפי שוטר.
3 צפייה בגלריה
השוטר תבע את התושבת ב-80 אלף שקלהשוטר תבע את התושבת ב-80 אלף שקל
השוטר תבע את התושבת ב-80 אלף שקלהשוטר תבע את התושבת ב-80 אלף שקל
איומים כלפי שוטר
(צילום: shutterstock)

מכתב האישום עולה כי ב־1 בספטמבר, נתגלע ויכוח בין הנאשמת למוכרת בחנות נוחות בשדרות חן בקרית ביאליק. הנאשמת לא הייתה מרוצה מהשירות שקיבלה ואיימה על המוכרת באומרה: "אם לא היה פה מצלמות, הייתי שוברת פה את הכל". מיד לאחר מכן תקפה את המוכרת וזרקה לעברה חטיפי שוקולד אותם נטלה מדלפק בחנות, ואשר פגעו בפניה של המתלוננת.

3 צפייה בגלריה
עצורה
עצורה
תקפה את המוכרת כי לא הייתה מרוצה מהשירות
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

המתלוננת יצאה מהחנות להירגע והתיישבה על כיסא בחוץ. הנאשמת יצאה אחריה ותקפה אותה שוב, תוך זריקת הטלפון האישי שלה על פניה של המתלוננת. מיד לאחר מכן משכה בשערות ראשה ושרטה את פניה בעזרת ידה.

3 צפייה בגלריה
שדרות חן בקרית ביאליק
שדרות חן בקרית ביאליק
שדרות חן בקרית ביאליק
(צילום ארכיון: דוברות העירייה)

המוכרת שבה לחנות אבל הנאשמת לא הרפתה, ואמרה לה: "תתנצלי, אם לא תתנצלי אני לא אלך מפה, בואי נדבר בחוץ". זאת, כשהיא אוחזת סכין מטבח.

קראו עוד:

המשטרה שהוזעקה למקום הגיעה לחנות, אבל הנאשמת לא נרגעה והמשיכה לאיים, הפעם על שוטר. "מה אתה מחפש שיירו בך גם...לך תזדיין, תקשיב לי טוב אני אגיד לך אתה עשית הרבה טעויות בשכונה וכולם עלייך, תיזהר, יש לך ילדים, יש לך משפחה, כל צור שלום עלייך, תיזהר".
כתב האישום כולל שלושה סעיפים: תקיפה הגורמת חבלה של ממש, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין ואיומים (3 עבירות).