"זו הייתה הפתעה מרגשת, הכנה הכי טובה שהייתה לי לפני החופה הרשמית. בכיתי מאושר וזה אירוע שילווה אותי לכל החיים" - כך הגיבה שני ענף וקנין (28), תושבת קרית ים, שצוות הגן שלה בקרית אתא, יחד עם הורי הגן ובעלה לעתיד הכינו לה הפתעה ענקית, טקס חופה עוד לפני המפגש מול הרב.
4 צפייה בגלריה
שני ואושר וקנין
שני ואושר וקנין
שני ואושר וקנין בחופה המאולתרת
(צילום: פרטי)
שני הכירה את בעלה אושר וקנין (30), איש הייטק, תושב מושב בגליל המערבי, לפני שלוש שנים, לאחר שהחתן ראה תמונה של הכלה העתידית באינסטגרם ושלח לה הודעה. "מההודעה הראשונה ידעתי שזה הוא. בלי ספק", שחזרה שני השבוע.
לפני שנה, בעת טיול לסנטוריני, הוביל אושר את שני למגדלור באי ושם שלף טבעת והציע הנישואין. שני הסכימה ובני הזוג קבעו חתונה באולמי סנדרין, ליד נהריה.

4 צפייה בגלריה
שני ואושר וקנין
שני ואושר וקנין
"חוויה לכל החיים". שני ואושר צועדים לחופה בגן הילדים
(צילום: פרטי)

בשנה האחרונה עבדה שני בגן גפן בקרית אתא, שם החליפה את הגננת שיצאה לשנת שבתון. כמה ימים לפני החתונה, שהתקיימה ב-13 ביוני השנה, אמרו לה חברותיה לגן להגיע עם שמלת לבנה. לדבריה, "הן סיפרו לי שרוצות להראות לילדים איך נראית כלה, שמלת כלה ושאבוא עם שמלה לבנה.
"בדיוק אז למדנו על נושא חתונות, וזה לא נראה לי מוזר. באותו בוקר בעלי קם יותר מוקדם ולא הבנתי למה. שאלתי מה קרה שקמת מוקדם? ענה לי שיש לו סידורים. רק אחר הבנתי מה היו הסידורים. כשהגעתי לגן כבר הרגשתי שמשהו קורה: הייתה שם אימא עם בלוני הליום וכשפתחתי את השער, ראיתי את כל הילדים לבושים בלבן. הבנתי שמשהו הולך לקרות, אבל לא הבנתי עוד מה בדיוק".

4 צפייה בגלריה
שני ואושר וקנין
שני ואושר וקנין
השושבינים הצעירים והכרית לטבעות
(צילום: פרטי)

רק אחרי חצי שעה נפל האסימון: לגן הגיע החתן המיועד, גם הוא לבוש לבן, אחד ההורים הביא טלית שהפכה במהרה לחופה, צוות הגן שמונה עוד שלוש גננות וסייעות הכינו לה טבעת מנייר כסף וגם כוס, לשבירה.
שני: "זה היה מרגש ברמות. עשו לי שביל לחופה, צעדתי לצלילי שיר יפה. כל ההורים הגיעו ועשו לי ממש חופה. אחר כך הכינו סוג של אוטו, כאילו רכב חתן-כלה. בעלי שבר כוס חד פעמית, הכל היה ממש אמיתי. זו הייתה הכנה מצוינת לחופה האמיתית שהייתה כמה ימים לאחר מכן".

קראו עוד:

4 צפייה בגלריה
שני ואושר וקנין
שני ואושר וקנין
"כשפתחתי את השער, ראיתי את כל הילדים לבושים בלבן". שני ואושר וקנין
(צילום: פרטי)

לדברי שני, הילדים, בגילאי 3-4 ממש התרגשו מהאירוע וכך גם היא וכל מי שהיה שם. "זו חוויה לכל החיים, האהבה לילדים בגן זה משהו שאין לתאר, מרגישה כלפיהם כאילו שהם הילדים שלי. פשוט אירוע מדהים".
לא כעסת על הבעל שידע ולא סיפר לך מה מצפה לך?
"ממש לא. קיבלתי הכל באהבה".
יצוין, כי בשנה הבאה שני לא תמשיך בגן הגפן והיא תקבל גן שבו תהיה גננת ראשית.